AT&T numeste trei CMO noi

Brandweek relateaza ca AT&T, companie aflata la inceputul procesului de inglobare a brandurilor Cingular Wireless and BellSouth, a numit trei chief marketing officeri, pentru a-si intari eforturile de marketing.

Conform noii strucruri, Mark Keiffer va fi CMO al afacerii, Rick Welday - CMO al consumatorului, iar Marc Lefar - CMO al retelei wireless, a declarat un purtator de cuvant al companiei; Lefar a fost CMO al Cingular Wireless, iar ceilalti doi sunt veteranii SBC, o firma din San Antonio care a cumparat numele brandului AT&T in 2005.

AT&T contacteaza toate agentiile de advertising ale Cingular, BellSouth si pe cele proprii pentru o campanie de rebranding care, sub tema "Cingular nu este noua AT&T" se va derula incepand de saptamana aceasta. In aceasta lista de agentii figureaza, printre altii, GSD&M, Austin, Texas ; Rogers Townshend, St. Louis; BBDO, Atlanta; Dieste, Dallas si Sanders/Wingo, El Paso, Texas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related