Romanii au inceput sa vinda spatii publicitare bulgarilor. In 2007, acest tip de afacere se va extinde si in Ungaria si in Cehia.
In urma cu doi ani, Laurentiu Jiga (37 de ani) s-a folosit de know-how-ul americanilor si a intrat in industria publicitatii, devenind astfel primul operator de indoor din Romania. Tot el a adus reclama in mijlocul parcajelor, iar acum compania pe care o conduce, Brand Management, se extinde si peste granite. "Am considerat ca este oportun sa investim intr-o astfel de companie dupa ce am avut o discutie cu CEO al unei companii de profil din Statele Unite si dupa ce am facut o mica cercetare pe piata din Romania.
Rezultatul a fost ca piata era pregatita pentru acest tip de media complementare si era nevoie de neconventionalul oferit de indoor. Asadar, Brand Management beneficiaza de experienta companiei din SUA ce dezvolta acelasi tip de business de 27 de ani", ne-a povestit Jiga, directorul general al Brand Management, despre inceputurile afacerii sale.