Angeline Cake Boutique a adus faimoasele New York Rolls în București

Angeline Cake Boutique a adus faimoasele New York Rolls în București

De la sfârșitul lui ianuarie, lumea din București face coadă la ușa cofetăriei cu nume franțuzesc pentru un senzațional produs american. New York Rolls a devenit un desert cult și în România, pentru care cuptoarele Angeline Cake Boutique merg la foc continuu.

„Micul Paris” a devenit, de la sfârșitul lui ianuarie, la fel de dulce ca marele Paris: s-a lansat și la București New York Rolls, produsul de patiserie cel mai celebru de pe social media – și, implicit, de pe planetă – care înnebunește pasionații de dulce din capitala franceză de jumătate de an încoace. Desertul din foitaj fraged umplut cu cremă din abundență și glazurat cu generozitate iese acum zilnic din cuptoarele aburinde ale Angeline Cake Boutique și dispare în numai câteva ore din vitrinele cake shop-rilor localizate în Piața Victoriei (Str. Dr. Iacob Felix 59) și Aviatorilor (str Popa Savu nr 73).

New York Rolls este un adevărat fenomen în industria mondială a deserturilor, cucerind online-ul și offline-ul în câteva luni și adunând cozi interminabile la ușa cofetăriilor care-l comercializează. Angeline Cake Boutique produce pentru români cel mai râvnit desert de pe planetă cu cinci variante de umplutură: vanilie & caramel, ciocolată & drip cu nuci caramelizate, matcha & zmeură, fistic și mango & fructul pasiunii.

Fiecare dintre piesele savuroase este transformată într-una înnebunitor de delicioasă grație glazurii spectaculoase, adică New York Rolls într-o ediție limitată care ajunge în vitrina Angeline Cake Boutique zilnic în două trașe la ora 12:00 și respectiv ora 17.00 și se epuizează imediat!

„În primul week-end de la lansare ne-au trecut pragul între 200 și 250 de persoane pentru New York Rolls! Echipa noastră a muncit aproape non-stop în perioada asta, numai într-o săptămână am copt 3000 de bucăți din acest produs atât de râvnit. Oamenii au stat la coadă ca niciodată pentru cel mai trendy desert la ora asta din România și le suntem foarte recunoscători pentru că ne-au acordat încrederea și timpul lor. Iar la o lună de la lansare lucrurile nu s-au schimbat.”, povestește Andreea Simion, CEO Angeline Cake Boutique.

 

White PR a transformat New York Rolls într-o vedetă TV

Succesul răsunător al noului desert în București s-a construit nu numai pe renumele adunat pe piețele din Franța și Statele Unite (acolo unde a fost creat), ci și pe campania de promovare solidă implementată de agenția White PR, comunicatorul brandului Angeline Cake Boutique.

În timpul destul de la scurt de la lansare, echipa White PR a plasat New York Rolls în emisiuni cu audiențe de top ale posturilor Pro TV, Antena 1 și Kanal D, a organizat un eveniment cu influencers pentru testarea produsului, a comunicat oficial lansarea către presă și i-a dăruit celui mai popular desert din lume locul binemeritat în social media românești.

„Recunosc, ne-a ajutat în promovare capitalul de imagine cu care produsul a venit din afară, dar n-ar fi putut să aibă atât succes dacă n-ar fi fost un desert extrem de creativ și care oferă ceea ce promite vizual! Noi doar l-am plasat în media și ne-am asigurat că o parte cât mai mare a publicului află despre apariția New York Rolls pe piața românească, însă el s-a vândut pe sine datorită aspectului absolut genial și gustului demențial!”, spune Lavinia Pavel, owner White PR.

Prețul unui New York Rolls din gama Angeline Cake Boutique este de 27 de lei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related