Dare Digital a câștigat pitch-ul organizat de Cargus, unul dintre jucătorii de top ai categoriei de curierat din România și duce parteneriatul început în 2021 la un nou nivel, orientat către optimizarea amprentei digitale a brandului și susținerea obiectivelor extinse din 2023.
Strategia anuală de performance este corelată la fluctuațiile pieței, ale categoriei și ale contextului socio-economic, având totodată potențial de optimizare și scalare în timp real.
Pentru a contribui la dezvoltarea portofoliului de clienți Cargus, dar și pentru a susține extinderea punctelor Ship & GO și a numărului de teritorii geografice acoperite, precum și a crește adopția instrumentelor digitale de către clienții săi, compania reînnoiește colaborarea cu Dare Digital pentru implementarea campaniilor de performance și optimizare media cu focus pe conversii.
Pornind de la obiectivele companiei și de la campaniile dedicate companiilor și persoanelor fizice (recent lansată pe piață), Dare Digital a dezvoltat strategia media anuală cu focus pe sinergia tuturor canalelor și optimizarea campaniilor în vederea atingerii și depășirii indicatorilor digitali de media și de business, vizând în mod explicit generarea de rezultate la nivelul întregii strategii de marketing: awareness pentru instrumentele digitale și serviciile noi din portofoliul Cargus, consideration prin descărcarea aplicației mobile, lead generation în online dar și vânzare atât către clienții persoane fizice, cât și pentru cei de tip IMM.
Continuând strategia de business din ultimii doi ani, Cargus a început anul 2023 prin lansarea unui concept inovator: Doar 1 leu pentru fiecare colet livrat la punctele Cargus Ship & GO, fără limită de greutate sau dimensiune. Campania, prima dezvoltată în cadrul noului parteneriat, s-a desfășurat pe o durată limitată, cu un impact excelent, existând posibilitatea de a fi reluată în decursul anului pentru a susține, în continuare, obiectivele brandului.
„Cargus este unul dintre jucătorii cei mai dinamici și curajoși în piața actuală de curierat. Mă bucur că propunerea sofisticată de optimizare a amprentei digitale prin serviciile de performance media integrate cu toate celelalte activități pe care le desfășoară a fost bine primită, și le mulțumim că ne-au acordat încrederea lor în continuarea acestui parteneriat,” spune Ciprian Susanu, Owner & Founder Dare Digital.
„Mă bucur că parteneriatul nostru continuă. Este cea mai bună dovadă a progreselor pe care le-am făcut împreună și o marcă a calității serviciilor prestate. Cargus este un client complex, un client mare, și a fost nevoie de un efort conjugat, care să creeze sinergii între diferitele echipe, competențe și canale media. Doar așa putem obține rezultatele bune pe care ni le dorim cu toții,” spune Andrei Ungureanu, SEO & Performance Media Specialist Dare Digital.
„Avem toată încrederea că abordarea strategică integrată, data-driven și curajoasă propusă de Dare Digital ne va ajuta să ne înțelegem și mai bine clienții, pornind de fiecare dată de la nevoile reale ale acestora, dar și să ne îndeplinim obiectivele ambițioase de creștere. Suntem convinși că parteneriatele bazate pe încredere și un fundament profesional solid ne vor ajuta să transformăm Cargus în alegerea nr. 1 a companiilor din e-Commerce de pe piața locală și un generator de inovații specifice industriei, dar și de comunicare și promovare digitală,” a menționat Andreea Radu, Director Marketing Cargus.
Credits:
Echipa Dare Digital
Chief Growth Officer: Ruxandra Florescu
Account Manager: Mihaela Anton
Echipă Performance Media: Andrei Ungureanu și Florin Iacob