Inițiativa, care va dura întregul an, va fi ghidată de o misiune și de trei acțiuni cheie.
Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a anunțat astăzi lansarea unei inițiative, în conformitate cu tema din acest an a Zilei Internaționale a Femeii, pentru a susține echitatea de gen. Ghidată de o misiune și susținută de trei acțiuni cheie, inițiativa, care va dura întregul an, va fi lansată în toate birourile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est.
În acest an, tema campaniei de Ziua Internațională a Femeii (IWD), #EmbraceEquity, întărește mesajul că echitatea de gen este o necesitate și nu un "nice-to-have", că accentul pe echitatea de gen trebuie să facă parte din ADN-ul fiecărei societăți și că este important să fie înțeleasă diferența dintre echitate și egalitate. Campania IWD 2023 își propune să facă lumea să dezbată: "De ce oportunitățile egale nu sunt suficiente".
Pornind de la acest exemplu și ghidată de campania IWD din acest an, inițiativa Publicis Groupe CEE se va concentra pe o singură misiune, aceea de a "construi locuri de muncă în care cariera femeilor să prospere", creând o cultură de muncă incluzivă în care cariera femeilor înflorește, iar realizările lor pot fi celebrate. Această misiune va fi susținută de trei acțiuni cheie:
1. Conștientizare (a Egalității vs. Echității) – Să se asigure că întreaga comunitate Publicis Groupe CEE înțelege diferența dintre egalitate și echitate, de ce oportunitățile egale nu mai sunt suficiente și de ce este esențial să înțelegem, să recunoaștem și să valorizăm acest lucru.
2. Educație – Să utilizeze programele de cercetare "Lean in" ale IWD pentru a oferi tuturor echipelor cunoștințele și know-how-ul necesare pentru a crea culturi incluzive la locul de muncă și pentru a pune în legătură femeile cu mentoratul și îndrumarea de care au nevoie pentru a-și atinge obiectivele.
3. Analiză și Acțiune – Să efectueze o analiză internă a diferenței de remunerare între femei și bărbați în cadrul Publicis Groupe CEE în raport cu analiza diferenței de remunerare între femei și bărbați a fiecărei piețe pentru a formula un plan de acțiune și un plan de parcurs pentru îmbunătățire și progrese tangibile în direcția corectă.
"În ultimii doi ani de la formarea Publicis Groupe CEE, am făcut eforturi conștiente pentru a îndrepta lucrurile în direcția corectă, pentru liderii noștri de gen feminin, pentru colege și, în general, pentru a crea un mediu mai incluziv, mai divers și mai echitabil. Deși mă bucur să spun că astăzi avem o conducere feminină puternică și o bază solidă de talente de gen feminin în toate echipele noastre, suntem conștienți de faptul că mai sunt multe de făcut pentru femei și pentru alte comunități. Prin această nouă inițiativă, sperăm să facem un pas mai concret în direcția creării unei culturi și a unui mediu care să permită și să capaciteze toate talentele noastre - acesta va fi doar începutul a ceea ce sperăm să facem în zilele și anii următori,” a afirmat Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
În concordanță cu inițiativa de adoptare a echității de gen, compania va lansa, de asemenea, prima parte din seria "Publicis Groupe CEE Lioness" pe platforma internă a companiei, Marcel.
Inspirată de leul din identitatea de brand a Publicis Groupe, seria Lioness va prezenta și va evidenția numeroasele sale talente și lideri de gen feminin din regiunea CEE, sărbătorindu-și poveștile și rolurile importante pe care le joacă în cadrul companiei.
“Sperăm că seria Lioness va oferi următoarei generații de talente de gen feminin modele puternice care conduc schimbarea și conduc industria”, a adăugat Lauko.
PUBLICIS GROUPE CEE – Seria LIONESS
Partea 1
- Maria Tudor – Chief Operating Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Veronika Borbas – Chief Talent Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Joana Andrade – Chief Financial Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Helga Sasdi – Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont
- Alla Malinovskaya – Chief Media Officer, Publicis Groupe Adriatic
- Dagmara Witek – Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Poland
- Alexandra Dimitriu – Chief Media Officer, Publicis Groupe Romania
- Aleksandra Dilevska - Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedonia & Croatia
- Vessela Apostolova - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria
- Elena Bakum-Ramola - Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukraine
- Barbara Grabiwoda - Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont
- Nikola Foktová - Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.