Imi place carnea. Nu-mi doresc sa ma fac vegetariana din simplul motiv ca-mi place si carnea, de fapt mancarea in general. Sunt un hibrid de identitati feminine, de la cea a femeii "Apa plata cu lamaie" la cea a femeii "I'm loving it". Una peste alta, cred ca sunt defecta. Da, sigur am ceva. Asta pentru ca, de cand mananc carne, nu mi s-a intamplat niciodata sa ma trezesc in bratele lui diCaprio. Si fir-ar, mananc carne de ceva vreme, adica nene, pana acum trebuia sa ma ia si de sotie!
Trecand peste trauma ca diCaprio nu o sa-mi fie niciodata numele de familie gustul de carne place, ca bine zice Decar. Dar nu o sa-ti faca imaginatia sa zburde nebuna prin filmele lui Spielberg. Exista un gap mare intre pay-off si insightul pe care se deruleaza spotul, un gap destul de mare incat nici macar Spiderman nu-l poata sari. De ce?
1.Femeile de afaceri nu sunt niciodata singure si lipsite de isterie. Au atatea responsabilitati pe umeri incat mereu o sa le vezi agitate, la restaurante precum White Horse, cu ochelarii Gucci pe cap, in compania unor prieteni la fel de afaceristi ca si ele, discutand aprins despre problemele aparute in acea zi.
2.Daca totusi se decid sa ia masa singure, femeile de afaceri nu vor comanda mezeluri ca aperitiv. Un astfel de "pacat" il vor comite doar in compania unor prietene. In cel mai bun caz isi vor lua ceva mai mult decat o salata cu ton si apa plata (cu lamaie, evident).
3.Femeile, in general, nu sunt atat de ahtiate dupa carne incat sa inceapa sa viseze "cu ochii deschisi". Poate insightul asta s-ar aplica mai bine barbatilor, care sunt carnivori inraiti si care, daca ar fi sa mearga o saptamana in Spania, ar face foamea cu toate fructele de mare langa ei.
4.Daca totusi le place carnea atat de mult incat sa inceapa sa viseze cu ochii deschisi, femeile nu s-ar inchipui tocmai langa Leonardo diCaprio. O sa tinteasca mult mai sus. Leo este un pusti, care s-a scufundat odata cu Titanicul. Acum zace pe fundul oceanului si la soare se prajesc altii, mai tineri, mai proaspeti, mai talentati.
5.Oricat de mult ai visa cu ochii deschisi, vantul bate tot in mintea ta si nu in incaperea unde tu mananci mezeluri. Asta ca sa lamurim si partea de final cu parul valvoi, care ar face-o hipertensiva pana si pe Geta Voinea.
De fapt exista un singur motiv, nu 5, pentru care nu mi-a placut spotul. Nu e real. Pana si insightul pare inventat. Pana la urma, carei femei ii place carnea atat de mult incat sa devina o visatoare instanta? In ciuda executiei in sine, care e cat se poate de bine realizata, spotul te lasa cu o reactie de gen "Huh?!". Sunt anumite insighturi de care nu suntem constienti si pe care le constientizam atunci cand vizionam anumite spoturi. Si avem reactii de gen "Da,bai, chiar asa e!". Ori aici nu cred ca vor fi multe femei care vor rezona cu acest insight. Poate ca da, carnea iti da o stare de bine, caci simti ca ai mancat consistent, dar sa te transpuna intr-un vis frumos in secunda 2 de la inghititura
e de gandit.
Cateva lucruri bune exista, normal. Cum am scris si mai sus, imi place cum e executata idea. E curata, e plina de culoare, detaliile sunt bine puse la punct, interpretarea actritei e naturala, animatia arata foarte bine, iar trecerea de la cadrul real la cel imaginar e fara cusur. Cu toate astea, lipseste ce-i mai important baza, adevarul care sa sustina toate cele de mai sus. Inchid articolul luand o gura de sunca mmmm, sunt alaturi de Humphrey Bogart in Casablanca. Se aproprie incet, incet de mine .damn, miroase de zici ca s-a dat cu apa de toaleta Rebu, marca Garbage! Neeeeext! Iau alta inghititura de sunca si .
Comentarii