Locul ei în bucătărie a însemnat iubire, noul manifesto Tazz lansat printr-un reportaj-experiment de Ziua Femeii

Locul ei în bucătărie a însemnat iubire, noul manifesto Tazz lansat printr-un reportaj-experiment de Ziua Femeii

De 8 martie, Tazz continuă campania de imagine din toamnă cu o nouă componentă care glorifică timpul petrecut în bucătărie, traducându-l prin iubire. Campania ”Locul tău e în bucătărie când vrei tu să fie” a debutat în toamnă cu un manifest centrat pe piesa Tot ce vrei, interpretată de Delia și Adi Despot, prin care Tazz și-a propus să ofere românilor o alternativă pentru zilele în care nu există timp, chef sau energie pentru gătit.

Toți comandăm. Dar cine gătește? Este întrebarea care a dat startul noii campanii Tazz de Ziua Femeii, prin care este semnalat faptul că gătitul constituie de multe ori un al doilea job pentru femeile din România, o rutină căreia îi alocă câteva ore bune din zi, atunci când revin de la serviciu. Cu toate acestea, femeile gătesc pentru cei dragi dintr-o convingere greu de contrazis: mâncarea gătită înseamnă iubire, lucru mai puțin conștientizat de către bărbați. Campania își propune ca în luna martie, românii să recunoască acest efort și, în consecință, să le întoarcă femeilor din viața lor mesajul de iubire.

Efortul depus de femei în bucătărie nu poate fi înțeles în profunzime de către bărbați decât printr-o expunere cât mai aproape de realitate a timpului și cantităților de mâncare gătite de-a lungul unui an. Cum a ales Tazz să îi facă să înțeleagă? Printr-un reportaj inedit, mai exact un conținut video tip experiment, în care bărbați de mai multe vârste sunt expuși progresiv unor imagini cu mâncarea gătită de femeia din viața lor, bazate pe propria poveste, cu menirea de a copleși vizual prin cantitate și diversitate. Componenta matematică din spatele imaginilor covârșitoare le oferă bărbaților o perspectivă autentică asupra numărului de feluri de mâncare de care au beneficiat de-a lungul anului și, implicit, numărul de ore petrecut de femei în bucătărie pentru ei. Rezultatul stârnește emoție, urmată de dorința de recunoștință.  

„Succesul campaniei anterioare ne-a arătat că oamenii au empatizat cu ideea că viața nu este făcută pentru a o petrece zi de zi în bucătărie și că există alternative care să le ofere o bine-meritată pauză de la gătit. În același timp, studiile ne arată că femeile petrec semnificativ mai mult timp în bucătărie față de bărbați, timp tradus în iubire pentru cei dragi. Pentru că în spatele unei farfurii de mâncare sunt ore de muncă și stat în picioare, dar bărbații văd doar rezultatul final, ne-am gândit să dramatizăm procesul printr-un reportaj-experiment, pentru că bărbații trebuie să înțeleagă ce a însemnat tot acest efort și să îl răsplătească. La urma-urmei, mâncarea înseamnă iubire, fie că alegem să o gătim sau să o comandăm.”, adaugă Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz.

Campania include încă un element-surpriză - shopul Buchet de mulțumesc din aplicație, prin care Tazz dă ocazia bărbaților să trimită gratuit flori femeilor dragi, în semn de recunoștință. 

Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă la doar un click distanță preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive - comandă de grup, evenimente culinare cu chefi locali și plată cu toate cardurile de masă disponibile. Cea mai descărcată aplicație „Food & Drink” din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile de mobil Android și iOS, dar și online pe tazz.ro, din peste 33 de orașe din țară.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related