Adage prezinta cele mai tari spoturi realizate de agentii in anul 2006. Impact media maxim au avut spoturile Ecko - "Still Free", realizat de nou aparuta agentie Droga5; Dove - "Evolution", al Ogilvy & Mather; situl Philips Bodygroom, "Shave Everywhere", al Tribal DDB; campania pentru Saturn/Google Maps - "Get to Know Your Dealer", a Goodby, Silverstein & Partners; spotul Mother si Barbarian Group pentru Milwaukee's Best Light si clipurile excelente Adicolor, realizate de Idealogue.
Alte creatii care au avut succes au fost "A Little Bit Rude" pentru Charmin; "Mad World" pentru "Gears of War" al Xbox; spotul "Airport", creat de Martin Agency pentru Geico. Campania realizata de TBWA/Chiat/Day, "Man Mom" si spoturile "Beard" si "Trade" ale Skittles au redefinit conceptul de reclama la snacks-uri. Spotul "Mr. Patate" pentru Hasbro, creat de DDB Paris a avut acelasi efect in domeniul jucariilor. Mai trebuie mentionate "German Coastguard" (BTS United) pentru Berlitz, "Stick"(BBDO, New York) pentru Fed Ex si "Underwater World" (Leo Burnett Milan) pentru Ariston.