ETi DARE te trimite în excursie la Paris

ETi DARE te trimite în excursie la Paris

ETi DARE a lansat în mediul digital campania nationala ”My extraordinary Dare. Noua campanie promoțională marchează luna iubirii, precum și debutul primăverii, când sărbătorim femeile dragi din viața noastră.

Lansată de Valentine`s Day, campania ETi pune la bătaie marele premiu, care constă într-o excursie, în doi, la Paris.

”Am gândit o campanie specială, prin care ne-am dorit să invităm fanii DARE să trăiască și experimenteze mesajul brandului pe care-l apreciază, nu doar să-l primească de la noi. Le-am lansat o provocare inedită - 'Dare to make the ordinary, extraordinary' și așa a lua naștere #myextraordinaryDare, o direcție creativă care, pe zi ce trece, nu încetează să ne uimească”,  declară Cristina Săndulescu, Marketing Category Manager, ETi European Food Industries.

Campania se desfășoară la nivel național și se pot înscrie cei care cumpără minimum 2 produse DARE și răspund pe Instagram la întrebarea: ”De care DARE te-ai îndrăgostit?” Cei care postează pe contul personal de Instagram un video sau o poză cu produsul DARE favorit și adaugă hashtag-ul #myextraordinaryDare și tag-ul @eti.international, au șansa să câștige, prin tragere la sorți, excursia la Paris.

În plus, pe durata campaniei, cei care vizitează paginile ETi de Facebook și Instagram, pot participa la provocările #myextraordinaryDare. Cele mai creative înscrieri în aceste două concursuri secundare sunt recompensate cu premii ce constau în vouchere de cumpărături la eMag și Fashion Days, în valoare de câte 300 RON fiecare.

Despre ETi DARE 

ETi DARE este unul dintre cele mai puternice branduri din portofoliul producătorului de dulciuri ETi, alături de ETi Milk Burger și ETi Puf.

Prezent pe piața românească din 2018, ETi DARE a primit din partea consumatorilor români o distincție specială pentru inovație pentru batonul cu ciocolată neagră și napolitană DARE, fiind votat 2 ani consecutiv, în 2019 și 2020. În 2020, ETi Dare obține aceeași distincție cu gama ETi DARE Dark Chocolate în cadrul categoriei de tablete de ciocolată, iar în 2021 pentru gama de napolitane neglazurate.

În 2021, ETi DARE a câștigat la Premiile Piața titlul de cel mai puternic brand în categoria Dulciuri, premiu oferit în urma voturilor acordate de către retaileri.

Produsele ETi Dare se adresează consumatorilor care apreciază ingredientele speciale și de calitate, ori de câte ori ei doresc să se bucure de gustul intens al ciocolatei sau al celorlalte ingrediente cu gust fin si special, în momentele de relaxare și răsfăț absolut.

În prezent, sub umbrela ETi DARE, pe piața românească este comercializată o gamă variată de dulciuri: napolitate (glazurate și neglazurate), tablete de ciocolată, batoane, prăjituri și biscuiți cu cereale integrale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related