Anul 2022 a adus multe schimbări în industria de advertising, Leo Burnett Bucharest fiind acum noua agenție de comunicare a brandului Bringo România, ca urmare a unui pitch câștigat la finalul anului trecut. Proaspătul parteneriat aduce și o primă campanie, care pune în prim-plan o nouă poziționare de brand.
Ce loc ocupă cumpărăturile în viețile noastre? Cum le privim, cum ne raportăm la ele? Noua poziționare Bringo a plecat de la perspectiva oamenilor asupra cumpărăturilor. Pentru că acestea sunt parte din viața noastră, dar nu sunt aproape niciodată highlight-ul zilei. Sunt ceva ce trebuie rezolvat, bifat, chiar și când am prefera să facem altceva cu timpul nostru.
Bringo e soluția, pentru că însemnă o experiență de shopping personalizat. Personal Shopper cu care utilizatorul este în contact permanent (call / chat / fotografii cu produsele) și care verifică toată comanda. Varietate de peste 350 000 de produse – de la groceries, food, non-food, jucării, home & deco, farmacii, flori, dulciuri, articole sportive și chiar DIY. Aceleași prețuri și promoții ca în magazine. Un app responsive, ce pune la dispoziție într-un mod simplu lista de produse favorite, share list, dar și soluții care fac ușoare comanda, plata, etc.
“Parteneriatul Bringo și Leo Burnett Bucharest ne arată ce înseamnă, de fapt, o relație eficientă între client și agenție. Înțelegerea obiectivelor de business, a produsului, dar mai ales a consumatorului stau la baza ideilor creative cu potențial de a genera un impact în Bringo, atât business, cât și brand. Ne bucurăm să vedem multă pasiune și implicare din partea agenției și o "chimie" extraordinară cu ceea ce înseamnă brandul Bringo, iar asta ne dă mare încredere în potențialul acestui parteneriat”, a afirmat Monica Arapalea, Marketing Manager, Bringo România.
“Suntem bucuroși de acest nou parteneriat și mândri să lansăm împreună noua campanie Bringo. Încă de la începuturi, din etapa de briefing, ne-am îndrăgostit de produsul Bringo, de relația foarte “personală și de încredere” pe care o construiește cu clienții săi. De altfel, acesta a fost și adevărul care ne-a condus către soluția de comunicare – sub semnătura “Cumpărăturile la noi, viața la tine” lansăm platforma Bringo care deschide un nou capitol în viața brandului.
Am ales o dramatizare foarte umană și insightful - nu e nevoie să te-ntrerupi din ce faci pentru a merge la cumpărături, pentru că de asta se ocupă Bringo”, a declarat Adriana Pașcan, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest.
Platforma Bringo este foarte amplă și regândește în detaliu atât partea de asset-uri de digital, cât și cele de comunicare ATL. Iar spre bucuria art directorilor implicați în campanie, există și un brand book impresionant care duce firul narativ al campaniei în toate canalele de comunicare și chiar mai departe, în aplicație.
„Acest brief ne-a forțat să ne uităm la rolul mai mare al Bringo în viața de zi cu zi a oamenilor, cât și la cum a evoluat modul în care oamenii se raportează la cumpărături în ultimii ani.
Suntem în contratimp. Oricât de buni am fi la time management, aud des în jurul meu că ”nu avem timp nici să răcim” sau că ”am rămas în urmă cu viața noastră”. Ceea ce face cu atât mai valoroasă grija cu care Bringo nu doar livrează, ci îți ia de pe cap stresul cumpărăturilor. Un beneficiu relevant pentru milioane de oameni și cu mult potențial pentru advertising cu miez și cu un umor profund uman”, a explicat Corina Bratu, Strategy Director, Leo Burnett Bucharest.
În ceea ce privește campania de ATL, agenția Leo Burnett lansează primele două episoade ale acestei povești care ilustrează interacțiunea cu Bringo. Primul e o sesiune de personal shopping, făcută în detaliu dupa nevoile și indicațiile cumpărătorului, iar al doilea prezintă un beneficiu solid – Bringo vine pentru utilizatori cu aceleași beneficii (oferte / prețuri) ca shopping-ul offline.
În campania de digital, comunicarea merge contextual către alte ocazii în care ceea ce oferă Bringo vine natural ca răspuns atunci când e vorba de cumpărături.
Iar lucrurile nu se vor întrerupe aici, urmează multe noutăți! Pentru că, așa cum zice spotul, „Shhhh, ne ocupăm noi!” de orice este nevoie.
Leo Burnett Bucharest este Agenția Anului la EFFIE Awards România 2018, 2019, 2020 și 2021. În același timp, este cea mai bine clasată agenție din regiune în Effie Global Index (#2 în Europa & #11 în lume).
În mod constant o agenție de top, Leo Burnett a reușit de-a lungul timpului să creeze lideri de piață din clienții pentru care a lucrat și să își asigure atât recunoaștere locală, cât și internațională, câștigând trofee și nominalizări la cele mai importante festivaluri de creație din industrie, precum: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Clio Awards, Andy Awards, D&AD, ADC*E, FIBRA, Internetics și multe altele.