Infosurv, unul dintre liderii cercetarii online, specializat pe sondaje de opinie pentru clienti si angajati, a anuntat o crestere a veniturilor anuale de peste 50% intre 2005 si 2006, conform PR Web. Succesul este atribuit unui echilibru intre servicii si pretul unic pe piata competitiva a cercetarii online.
Jared Heyman, fondator si presedinte al Infosurv, e de parere ca aceasta crestere este legata de modelul de business al companiei: "Noi oferim o combinatie de servicii de calitate, rapiditate si pret care ii avantajeaza pe clientii nostri", a spus Heyman.
Modul de abordare al Infosurv pare sa functioneze. In medie, compania de cercetare online concureaza impotriva a patru organizatii nationale de research. In acest mediu foarte competitiv, Infosurv inregistreaza o crestere medie de 75%.
Industria cercetarii online inregistreaza o crestere de 12 procente pe an. Rata de crestere a Infosurv este de cateva ori mai mare decat media nationala, acest lucru fiind un indicator al cotei de piata din ce in ce mai consistente pe care Infosurv incepe sa o detina. In consecinta, Infosurv planuieste sa mai angajeze sapte oameni noi, inclusiv trei din afara.
Infosurv creste spectaculos
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: