Leo Burnett a realizat campania integrata de promovare, a doua dintre cele mai atractive produse financiare oferite de Banca Comerciala Romana: creditul imobiliar CAMIN BCR si creditul ipotecar REZIDENTIAL BCR.
Noua campanie se desfasoara incepand din 8 aprilie pe TV, print si outdoor.
Pentru TV a fost creat spotul intitulat "Diversitate" care poate fi vizionat de telespectatorii posturilor: Pro TV, TVR 1 si Antena 1.
"Ce inseamna sa ai casa ta ? De ce vor oamenii sa aiba o casa" - sunt intrebari pe care ni le-am pus atunci cand am inceput sa lucram pe brief-ul de credite ipotecare si imobiliare BCR. In afara de siguranta, casa inseamna acel spatiu in care poti sa fii tu, inseamna identitate si personalitate. Poti anticipa multe lucruri despre un om, o data ce i-ai trecut pragul casei. Spotul face o pledoarie pentru unicitate. Fiecare din noi e altfel. De ce n-ar fi casele noastre diferite? Acest lucru este posibil, cu ajutorul BCR," explica Ema Prisca - Senior Copywriter la Leo Burnett.