Dragoste cu năbădăi în publicitate

Dragoste cu năbădăi în publicitate

Nu e loc de adevăruri dureroase sau sincerități ostile de Sfântul Valentin. Știm că toate relațiile sunt complicate, iar interdependențele au, uneori, valențe patologice, dar e mai ușor să punem ciocolată și diminutive peste realitate. 

Ei, dar anul acesta, printre mesaje dulci, inimioare și buchete de flori, și-a făcut loc și o declarație specială de iubire. Ea vorbește de relațiile acelea toxice la care preferăm să nu ne gândim de sărbători sau în restul anului. Vine de la compania Blindspot și e adresată tuturor agențiilor de media. Este o declarație sinceră, emoționantă și foarte necesară, dacă ne luăm după reacțiile din lumea creativă. 

Matei Psatta, C0-Founder Blindspot, explică pe Facebook, cum a apărut ea:

E Valentine’s, asa ca ne-am gandit sa lasam niste mesaje de dragoste prin oras pentru iubirile care n-au fost sa fie. Pana la urma, si relatiile toxice au farmecul lor, atat timp cat setezi niste limite.

In ultimii 5 ani, cateva dintre cele mai mari agentii de media din lume au incercat sa ne faulteze (si international, nu doar local, don’t worry) - ceea ce e un semn grozav ca facem ceva bine, ca daca nu deranjam pe nimeni, mai bine stateam acasa. 

Fun fact, din 1000 si ceva de campanii rulate anul trecut, doar vreo 5% au fost prin agentii de media.

Haide, happy Valentine’s Day!

Facem și un scurt rezumat la comentariile postării: s-a dat cu Love și Ador din partea multor oameni din publicitate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related