Cele mai interesante titluri din Ianuarie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Ianuarie, pe WeInvent.ro

Iată ca s-a facut si Februarie, luna în care WeInvent împlinește 15 ani de existență. Așa cum v-am obișnuit deja, în fiecare an facem ceva special, pentru a marca cumva atât creșterea în experiență, cât mai ales în audiență. În acest an, de ziua noastra, vom organiza o dezbatere din seria Branduri Consacrate versus Branduri Challenger, in tehnologia informatiei. Stay tunned, pentru ca vă promitem un eveniment pe cât de animat, pe atât de plin de conținut.

Pâna atunci, însa, haideți sa vedem cum ne-a fost luna Ianuarie, pe WeInvent, deoarece au fost cateva momente/titluri interesante.

Conduce programul de comunicare pentru Advertising Association, singura organizație care reunește agenți de publicitate, agenții, proprietari de media și companii tehnologice din industria de publicitate din Marea Britanie. Rolul său include sprijinirea planului industriei de a reconstrui încrederea publică în publicitate, conducerea activității industriei în jurul acțiunii climatice, inclusiv formarea Ad Net Zero, furnizarea de suport de comunicare pentru fluxul său de lucru de incluziune, All In, promovând strategia de export prin intermediul UK Advertising Export. Se ocupă de asemenea de gruparea și îndeplinirea responsabilităților asociației, ca reprezentant al Marii Britanii pentru Cannes Lions.

Supraveghează comunicările asociației cu privire la domeniile cheie, lucrând îndeaproape cu echipa Afaceri Publice în domenii precum planul de recuperare Covid, contribuția economică a reclamei, autoreglementarea sectoarelor cheie precum HFSS, jocurile de noroc și publicitatea pentru alcool din Marea Britanie, ca de altfel și piata de publicitate online.

Am vorbit față în față, la conferința IAA România Creativity 4 Better, cu Matt Bourne, Director de Comunicații, Advertising Association & Ad Net Zero, și am aflat mai multe despre începutul său și PR și pasiunea pentru el, despre cum vede el industria astăzi și ce trebuie schimbat și de ce. Un interviu in exclusivitate de Romanița Oprea, din seria #perspective.

Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, a lansat recent o inițiativă de popularizare a științei, pe care suntem onorați să o distribuim prin intermediul publicației noastre.

Andrei Miu, Profesor de Neuroștiințe Cognitive la Universitatea Babeș-Bolyai, si Simina Pițur, Doctorand in Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, sunt protagoniștii acestei ediții.

Episodul introductiv al Podcastului de Neuroștiințe explică ce sunt Neuroștiințele, de ce acest domeniu ar trebui să fie in atenția oamenilor și ce anume își propun autorii pentru acest podcast, a carui redactare o aveti aici.

Amplifame este o aplicatie dezvoltata de Flaminjoy pentru creatorii de continut, pentru a-i ajuta sa colaboreze mai rapid si mai eficient cu brandurile. Aici este locul in care cei peste 6000 de influenceri inscrisi pot vedea campaniile listate, pot urmari brieful, progresul si pot primi invitatii la campaniile private.

Astfel, creatorii de continut care isi creeaza cont in Amplifame sunt cu un pas mai aproape sa colaboreze cu branduri de top, direct din aplicatie. Exista doua posibilitati prin care ei pot participa la diferite campanii: fie aplicând la campaniile setate publice de catre un brand – iar brandul ii accepta sau ii refuza, fie sa fie invitati direct de catre brand la o campanie privata. Am aflat mai multe informatii de la Yana Cerednicenko, Influencer Marketing Manager Flaminjoy. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Așa cum vă spuneam și mai sus, Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, a lansat recent o inițiativă de popularizare a științei, pe care suntem onorați să o distribuim prin intermediul publicației noastre. Andrei Miu, Profesor de Neuroștiințe Cognitive la Universitatea Babeș-Bolyai, si Simina Pițur, Doctorand in Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, sunt protagoniștii acestei ediții.

Episodul 1 al Podcastului de Neuroștiințe, a cărui redactare o găsiți aici, explică Ipoteza serotoninei în depresie și în dispoziția afectivă. Această ipoteză, în ciuda faptului că și-a perdut credibilitatea in comunitatea științifica, își lasă în continuare amprenta asupra felului în care se poartă discuțiile despre sănătate mentală.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related