Old Spice se revigoreaza

NY Times cauta raspunsul la intrebarea daca o agentie renumita pentru campaniile Nike, ESPN sau Miller High Life, adresate barbatilor tineri, poate improspata imaginea invechita pe care o are linia produselor de ingrijire pentru barbati, Old Spice.
Aceasta intrebare valoreaza 100 milioane $, agentia Wieden & Kennedy prezentand in aceasta saptamana prima sa creatie pentrtu Old Spice de la preluarea contului creativ si a celui media al brandului, in februarie 2006.
Campania print, online si TV pe tema “Experience is everything” va avea o abordare indrazneata a masculinitatii moderne, incercand o revigorare a calitatilor Old Spice ca brand al familiei si o stimulare a vanzarilor la produsele sale specifice, cum ar fi deodorantele, gelurile de dus sau parfumurile.
Printurile infatiseaza capturi strambe de fotografii avand ca subiect un cioban (“Acest barbat iubeste oile”) sau o femeie care mananca o inghetata la cornet. Reclamele il vor avea ca personaj central pe actorul din “Evil Dead”, Bruce Campbell, iar mesajul pe care acesta il transmite este acela de a cere sfatul celor mai in varsta.
Producatorul Old Spice, Procter & Gamble, a luat prin surprindere Madison Avenue, incredintand sarcinile brandului, in valoare de 100 milioane $ pe an, agentiei Wieden & Kennedy si nu mai marilor agentii Saatchi & Saatchi si Starcom MediaVest Group, ambele membre ale Publicis Groupe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related