NY Times cauta raspunsul la intrebarea daca o agentie renumita pentru campaniile Nike, ESPN sau Miller High Life, adresate barbatilor tineri, poate improspata imaginea invechita pe care o are linia produselor de ingrijire pentru barbati, Old Spice.
Aceasta intrebare valoreaza 100 milioane $, agentia Wieden & Kennedy prezentand in aceasta saptamana prima sa creatie pentrtu Old Spice de la preluarea contului creativ si a celui media al brandului, in februarie 2006.
Campania print, online si TV pe tema Experience is everything va avea o abordare indrazneata a masculinitatii moderne, incercand o revigorare a calitatilor Old Spice ca brand al familiei si o stimulare a vanzarilor la produsele sale specifice, cum ar fi deodorantele, gelurile de dus sau parfumurile.
Printurile infatiseaza capturi strambe de fotografii avand ca subiect un cioban (Acest barbat iubeste oile) sau o femeie care mananca o inghetata la cornet. Reclamele il vor avea ca personaj central pe actorul din Evil Dead, Bruce Campbell, iar mesajul pe care acesta il transmite este acela de a cere sfatul celor mai in varsta.
Producatorul Old Spice, Procter & Gamble, a luat prin surprindere Madison Avenue, incredintand sarcinile brandului, in valoare de 100 milioane $ pe an, agentiei Wieden & Kennedy si nu mai marilor agentii Saatchi & Saatchi si Starcom MediaVest Group, ambele membre ale Publicis Groupe.
Old Spice se revigoreaza
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: