[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”

[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”

Art Directorul Andrei Chiriși nu ar renunta pentru nimic in lume la 3 produse, in cazul unei belele apocaliptice - Kinder Bueno, hartie umeda de la Zewa si Profiterol de la Mega Image. Ca insider, i s-a intamplat sa isi mai schimbe gusturile dupa ce a lucrat la anumite campanii, asa a patit de exemplu cand baga grafica la McD. Sau sa cumpere anumite produse datorita reclamelor vizionate, gen Old Spice.

Disocierea se face la aspectul financiar: ca insider sunt in pozitia de money earner iar ca si cumparator sunt in pozitia de money spender deci bugetele si atitudinea fluctueaza. Faptul ca stiu cum este facuta o reclama reduce clar “elementul surpriza”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related