[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”

[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”

Art Directorul Andrei Chiriși nu ar renunta pentru nimic in lume la 3 produse, in cazul unei belele apocaliptice - Kinder Bueno, hartie umeda de la Zewa si Profiterol de la Mega Image. Ca insider, i s-a intamplat sa isi mai schimbe gusturile dupa ce a lucrat la anumite campanii, asa a patit de exemplu cand baga grafica la McD. Sau sa cumpere anumite produse datorita reclamelor vizionate, gen Old Spice.

Disocierea se face la aspectul financiar: ca insider sunt in pozitia de money earner iar ca si cumparator sunt in pozitia de money spender deci bugetele si atitudinea fluctueaza. Faptul ca stiu cum este facuta o reclama reduce clar “elementul surpriza”.

Inflatia din ultima vreme l-a facut sa migreze spre marci proprii ale supermarketurilor, iar ultimul produs online cumparat a fost o pereche de Airpods. Crede ca in viitor shoppingul va fi aproape in totalitate online. Branduri preferate? Laptaria cu Caimac, pentru ca arata bine si are produse gustoase. Cand vine vorba de preturi, e extremist - le cauta ori pe cele foarte scumpe, ori cele extrem de ieftine.

 

Shopping - placere sau corvoada?

Imi place sa merg la cumparaturi, este terapeutic.

Cu timpul am inceput sa am anumite ritualuri de cumparaturi sau de mers la cumparaturi.

 

Calculat sau cheltuitor?

Sunt o fire cheltuitoare de fel.

Ma uit la pretul produselor din extremitati, cele foarte ieftine si cele foarte scumpe.

 

Chestii scumpe la care nu ai renunta

Produse Apple si hartia igienica umeda.

 

Tabieturi de shopping

Imi impart cumparaturile in:
zilnice – aici merg la magazinele din proximitatea casei;
saptamanale – merg la hypermarketuri pentru aprovizionarea luna;
online – articole pe care mi le doresc si de regula au un pret mai mare.

 

Ultimul produs cumparat online

AirPods

 

Online vs. Offline

Online “vanez” oferte la anumite produse iar offline fac cumparaturile de zi cu zi sau aprovizionarile lunare.

 

Program pentru supermarket

In weekend sau seara dupa program, ca 80% din locuitorii Bucurestiului.

 

Langa casa sau la hiper

Alternez in functie de ce anume cumpar sau daca fac cumparaturi zilnice sau aprovizionari pe o perioada mai mare dar apelez la ambele in functie de proximitate.

 

Liste cu ce cumperi

Am observant ca nu pot respecta o lista clara asa ca imi fac o lista “reper” pe care o ajustez din mers.

 

Influenta scumpirilor

Am migrat, la fel ca multi cumparatori, spre produsele marca proprie ale hypermarketurilor.

 

Meseria si shoppingul

Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “revealului”.

Disocierea se face la aspectul financiar: ca insider sunt in pozitia de money earner iar ca si comparator sunt in pozitia de money spender deci bugetele si atitudinea fluctueaza. Faptul ca stiu cum este facuta o reclama reduce clar “elementul surpriza”.

 

Influenta reclamelor

Nu am cumparat mult timp lapte Fulga. Am cumparat Old Spice strict influentat de ad-uri.

 

Branduri preferate

In ultima vreme mi-a atras atentia “Laptaria cu caimac” – este un brand care arata bine iar produsele, de regula, au gust bun.

 

Eticheta

Nu sunt un cititor avid al etichetelor, cel mai frecvent citesc gramajele.

 

Ai lucrat pentru produse care nu-ti placeau, dar pe urma ai devenit fan?

Am patit sa nu fiu foarte atras de produsele McDonald’s dar asta s-a schimbat cand am lucrat pentru acest brand.

 

3 produse pe care le-ai lua cu tine in buncarul apocaliptic

Kinder Bueno, hartie umeda de la Zewa si Profiterol de la Mega Image.

 

Shoppingul peste 20 de ani

99% online sau cu cel putin o componenta digitala.

 

Te uiti la cosurile de cumparaturi ale celor din fata ta de la coada? :)

Categoric, este o curiozitate morbida.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related