Lil Obeah și Sound of Art to Come colaboreaza acum cu labelul american Emergency Hearts. Everyday Is Halloween, ultimul album al artistului, este distribuit digital în întreaga lume de casa de discuri din Texas și au lansat un nou remix realizat de Voodoo Slinky pentru piesa Everyday Is Halloween in colaborare cu rapperii Time și Extra Kool.
Bucureci Obeah este curator, muzicolog, director de artă, poet dub, artist și producător muzical și, de asemenea, un antreprenor cu zeci de ani de experiență în radio, muzică și artă vizuală. Portofoliul său include proiecte multimedia Creionetica, Tunesinourheads, Abator Industries, Crowd Control, Black Rhino Music & Radio & A4Activism. Bucureci a fost colaborator al Radio Guerrilla, Electronic Beats by Telekom și este absolvent de arhitectură, artă și design.
Sound of Art to Come Records este platforma și casa sa de discuri din Transilvania, unde sunt reuniți artiști dub, industrial, reggae post-punky, hip-hop, electronic și experimental din întreaga lume. Din inima României, oferă o transmitere lunară a artei printr-o selecție unică de lucrări de artă, colaje, muzică și remixuri inspirate de intersecția dintre Pop Art, multi-culturalism și coloane sonore horror.
Sound of Art to Come s-a asociat cu ONG-ul/label-ul din Marea Britanie din Lancashire - Wormhole World, pentru a-și scoate catalogul de artiști pe CD în Marea Britanie și zonele învecinate și pentru a-și conecta publicul cu reggae dub, industrial, post-punky, experimental. muzică.
Sound of Art to Come s-a asociat cu casa de discuri anarhistă din Austin, Texas – Emergency Hearts, pentru a lansa lansări și remixuri ale Lil Obeah în Statele Unite și pentru a-și angaja publicul american cu gândire avansată.
Inspirat de mentorii săi, Rodion G.A. & Mark Stewart de la The Pop Group & The Maffia, după zece ani de a face muzică fusion eclectică, Lil Obeah din Transilvania s-a conectat la o altă frecvență. Când vine vorba de sunetul său, el îl definește drept muzică mondială dup dub dintr-un univers paralel. Obeah lucrează cu profesioniști din industria muzicală, producătorii din București Marius Costache de la Studio148 și Petru Bârlădeanu și producătorii internaționali veterani de muzică mondială Tim Whelan & Hamid Mantu de la Transglobal Underground și mult-doritul maestru dub Nick „Count” Dubulah de la Dub Colossus.
Munca sa de remix include artiști locali, cântăreți internaționali de sunet precum Lee Scratch Perry & Dubokaj, Algiers & Zack de la Rocha, Dubmatix, Dub Pistols, Prince Fatty, Ghetto Priest, Transglobal Underground, Dub Colossus, The Membranes, Denise Sherwood, Yann Tiersen, scott crow, Oigăn & Ana Ularu, Nico G & Kali & Shabbos Ranks.
El este inspirat de cele mai ciudate sunete românești, variind de la dub-ul local autentic, experimental, ciudat, până la reggae-dub tradițional cu influențe ska și folk-rock, muzică și discuri lansate lângă Marea Neagră din anii 1960 până în prezent.
Fără nicio reprezentație live, muzica lui Obeah a fost interpretată în toată lumea de legende precum Dennis Bovell, Steve Barker și Don Letts la: BBC 6 Music, BBC Lancashire, Soho Radio, ResonanceFM, The Music Galaxy Radio, Radio Buena Vida, Australia's National Roots' n'Reggae Show, Culture Dub din Poitiers, Zonic Radio din Berlin, Czwórka din Polonia și Dub Front din Belgia.
Muzica Dub și arta Obeah s-au ciocnit constant cu rock industrial, metal, tribal și hip-hop. Sunetele Killing Joke, Mark Stewart & The Maffia, Tackhead & Adrian Sherwood, Ministry, Skinny Puppy, Alien Sex Fiend, Meat Beat Manifesto, Pop Will Eat Itself și conceptele lor au fost o inspirație de multă vreme pentru Obeah și Marius Costache.
Nimic nu pompează mai mult sânge decât viața în munții Carpați post-industriali, post-comuniști. Așa că a fost firesc ca Lil Obeah să lanseze al treilea album al său Everyday Is Halloween on Halloween și să-l dedice sunetului dub-reggae-ului industrial. Acest album produs de Marius Costache de la Studio148 cuprinde colaborări cu rapperii din Denver Time & Extra Kool, care împărtășesc pasiunea lui Lil Obeah pentru filmele de groază și coloanele sonore, producătorul din Vilnius, basstul Boris Kulenovic de faima Mei Tei Sho, în prezent în Afrodelic, Marea Britanie Dancehall MC Horseman alias Winston Williams la tobe colaborator frecvent Mad Professor, Peter Harris colaborator al lui Lee Scratch Perry la bas, chitară, cori, Fritz Catlin de la 23 Skidoo la percuție, bass cu arc și Alexandru Stoica de la Anton Pann Ensemble la cobză.
Obeah consideră arta sonoră a muzicii Dub și își propune să creeze o coloană sonoră veșnică autentică a filmului de groază transilvănean cu melodiile și remixurile sale.
eMERGENCY heARTS este un centru media colaborativ independent condus de anarhiști din Austin, TX, care pune în evidență muzică, sunete și arte vizuale post-punk, outsider și non-gen specifice, care ne plutește fantezia din trecut și până în prezent.
Fondată de autorul, muzicianul și comerciantul de artă Scott Crow (Lecția șapte, Audio Assault, corporate unclE), viziunea este ca muzica și alte mijloace media să construiască o entitate umbrelă care sprijină artiștii, în afara curentului principal, unde pot colabora și experimenta în diverse discipline artistice. într-o societate care adesea devalorizează creatorii de cultură în afara curentului principal.
Aceștia licențiază și lansează muzică vintage și nouă, precum și arte prin diferite medii (cărți, arte vizuale, videoclipuri) pe care le consideră captivante sau valoroase din punct de vedere cultural, sau pur și simplu aduc bucurie.
„eMERGENCY heARTS prețuiește artiștii și colaboratorii; facem tot posibilul pentru a ne asigura că artiștii sunt compensați în mod echitabil pentru rezultatele lor creative. Emergency Hearts descrie imediat sentimentele de empatie și compasiune care ne motivează să acționăm pentru a pune capăt opresiunii, exploatării și distrugerii. Inimile de urgență sunt această parte frumoasă care ne conduce atât cu pasiune, cât și cu compasiune. Fiecare dintre inimile noastre de urgență este scânteia care ne obligă la acțiune și la creativitate.” , Scott Crow.
eMERGENCY heARTS au trei domenii principale de atenție:
NuHorizons - Prezintă artiști și proiecte electronice și experimentale, actuale și noi, internaționale și noi remixuri ale melodiilor clasice din exterior.
eH VINTAGE - Prezintă în prezent lansări de muzică electronică, noise, experimentală și ambientală de epocă din anii 1980-2000, aducând în era digitală titluri care ar fi pierdute în înregistrările analogice.
eH MEDIA - Prezintă proiecte radicale de publicare de cărți și relansarea de filme și scurtmetraje de artă vintage și actuale.
EMERGENCY HEARTS lansează o mulțime de muzică electronică și experimentală „de epocă” care nu a ajuns niciodată din casete sau CD-uri timpurii pe platforme digitale între 1980-2000. Eticheta caută, licențele și arhivele obscure, artiști defunct și mort, proiecte și etichete care au nevoie de o relansare în secolul 21. Detectivi buni sunt pe caz găsind și contactând artiștii, asigurându-se că sunt compensați.
VIZIUNEA CULTURALĂ A ALBUMULUI EVERYDAY IS HALLOWEEN
„Capital este un parazit abstract, un vampir nesățios și un creator de zombi; dar carnea vie pe care o transformă în muncă moartă este a noastră, iar zombiul pe care îl face suntem noi.” Mark Fisher
„Aici, în perimetru
Nimeni nu te poate auzi țipând
La-la-la-la la-la-la la-la
Visul umed al unui dictator” Mark Stewart
„Sunt Zombi, visul umed al lui Ceaucescu.”
Obeah
Lil Obeah și Sound of Art to Come prezintă noi remixuri de XQUI și pentru David Ness, lansate la casa de discuri Wormhole World de la Manchester. Remixul XQUI pentru Dead Of Night este pentru cantecul de pe albumul Everyday Is Halloween produs de Lil Obeah cu Marius Costache, iar David Ness – Hyperreal (remixul Lil Obeah & Marius Costache) este o colaborare postpunk dub cu artistul din Scoția.
XQUI este un muzician electronic anonim din Manchester, care lansează muzică pe eticheta Wormhole World.
Artistul a apărut pentru prima dată în aprilie 2018 cu EP-ul său Britannia, care a fost urmat rapid de albumul Dragon în mai. Folosind înregistrări de teren pe care le manipula prin intermediul telefonului mobil și al laptopului, a creat peisaje sonore incredibile și a fost rapid comparat cu Brian Eno, William Basinski și Clint Mansell.
Apărând în mai multe liste de albume ale anului în ultimii trei ani, el a remixat și a lucrat cu numeroși artiști precum Mark Stewart, Vince Clarke, Blancmage și Neil Arthur.
XQUI este un călător în timp sonic și, pe albumul Twenties, s-a întors cu o sută de ani, navigând pe un canal întortocheat către anii douăzeci. Albumul a fost etichetat fără compromisuri de imersiv; uimitor; melancolic; confuz; frumos - renașterea unui cântec de spirit de veac.
XQUI și Lil Obeah sunt colegi de etichetă pe Wormhole World și adesea colaborează și se confruntă cu rezultate creative.
David Ness este fondatorul trupei alternative Nohumaneye în 1977 alături de Martyn Scutt și Walter Keith. Nohumaneye s-a reformat în 2020 pentru a lansa albumul Age of Extinction.
David a lansat albumul Promesse du Bonheur în 2018, sub numele Baba Vuk, în colaborare cu maestrul Park Planet Graham Duff, care a prezentat melodii reimaginate Nohumaneye și a colaborat cu legenda The Pop Group, Mark Stewart, la EP-ul Nohumaneye vs. Mark Stewart - King of the Zombies Remix. , cu Matthew Shaw ca producător. De asemenea, a colaborat cu Mark Stewart și Peter Harris la proiectul BombArt.
David Ness a lansat albumul solo Being-Time in care scoatem remixul Hyperreal de Lil Obeah si Marius Costache (de la The Sound of Art to Come si Studio148).
Noul său album The Circuit of Culture a fost lansat anul trecut pe Wormhole World și include chitara lui Eric Ness, în vârstă de 16 ani.
#LilObeah #EmergencyHeats #Xqui #DavidNess #Texas #USA #Transylvania #Manchester #Scotland #industrial #dub #hiphop #nyabinghi #postdub #worldmusic #experimentalal