Dare Digital a câștigat pitch-ul organizat de SanoPass, liderul pieței de MedTech din România care inovează la nivel de integrare servicii medicale, wellness și prevenție precum și fitness, pentru servicii de comunicare integrată online & offline. Dare Digital a dezvoltat conceptul de lansare pentru un nou produs, precum și declinarea în diferite medii de comunicare și în proiecte de producție, având la bază un mix relevant de creație și performance pentru optimizarea amprentei digitale a brandului.
SanoPass devine prima platformă de servicii de sănătate integrate, care oferă o experiență personalizată ce include servicii de wellness, nutriție, fitness și medicină preventivă. Reunește peste 1200 de clinici și 10.500 de medici la nivel național, incluzând totodată peste 270 de săli de fitness din țară. Platforma oferă o experiență 360 de wellbeing și sănătate cu ajutorul unei echipe de profesioniști cu expertiză în medicină generală, nutriție și sport și facilitează, din punct de vedere UI/UX și funcționalități, programările și vizitele la medic din dosarul medical al utilizatorilor precum și accesul la sălile din portofoliu.
Procesul de selecție a inclus dezvoltarea conceptului de creație pentru comunicarea umbrelă de brand cross channel și rebrandingul pachetelor de servicii, ideea de lansare cu aplicabilitate pe toate mediile, strategia de comunicare în Social Media precum și propunerile strategice de amplificare media având drept obiective cheie generarea de awareness și susținere de trial precum și recurența de achiziție în rândul target audiences, cu focus atât pe B2C cât și pe B2B.
„Dare Digital mizează pe dezvoltarea de soluții integrate, aplicabile oricărui brand, cu un scop clar: optimizarea amprentei digitale a brandului, prin dezvoltarea unui mix ideal de creație și performance media pentru atingerea obiectivelor clienților noștri. Suntem entuziasmați să începem colaborarea cu un lider de piață care are un focus clar în zona de inovație medicală și tehnologică și suntem siguri că împreună vom atinge sau chiar depăși KPIs și rezultatele stabilite cu SanoPass.
Credem că lansarea care va avea loc în următoarele luni va avea un impact pozitiv în piața în care clientul nostru activează, întrucât conceptul comunicațional este menit să schimbe în totalitate percepția cu privire la serviciile de wellbeing existente până în acest moment.”, spune Ruxandra Florescu, Chief Growth Officer Dare Digital.
„SanoPass se va poziționa ca prima platformă integrată de servicii de sănătate care va oferi o experiență personalizată, combinând nutriția, fitness-ul și medicina preventivă.
Suntem mândri să spunem că avem încredere în acest nou concept și în noul nostru parteneriat cu Dare Digital. Suntem convinși că acest produs va fi de ajutor celor ce își doresc un stil de viață sănătos. Prin intermediul unei echipe de profesioniști cu expertiză în domeniile de nutriție, fitness și prevenție medicală, vom oferi o abordare completă a bunăstării și sănătății.
Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim această experiență unică cu toți cei care își doresc să își îmbunătățească starea de sănătate și wellbeing,” a menționat Ioana Dan, Marketing Specialist - Fitness.
Credits:
Echipa Dare Digital
Growth Chief Officer: Ruxandra Florescu
Account Manager: Mihaela Anton
Head of Research, Social Media & Communication: Alexandra Andrei
Creative Directors: Dragoș Raicu & Andreea Marcu
Art Director: Cătălina Ungureanu
Social Media Manager: Alina Șincu
Graphic Designer: Matei Vulpe
Media Strategist: Andrei Ungureanu