Working with Cancer, coaliția intersectorială fondată de Publicis Groupe pentru a elimina stigmatul și nesiguranța cauzate de cancer la locul de muncă, lansează un "apel de conștientizare" la nivel mondial, îndemnând întreaga lume să joace un rol în sprijinirea colegilor care se confruntă cu o formă de cancer.
După ce a fost diagnosticat și a primit tratament pentru cancer anul trecut, Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, a lansat "Working with Cancer" în cadrul Forumului Economic Mondial de la Davos, pe 17 ianuarie. În prezent, programul este o alianță a marilor companii internaționale unite de angajamentul de a crea o cultură deschisă, de susținere și axată pe recuperare pentru persoanele care se confruntă cu o formă de cancer. Printre partenerii fondatori se numără Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L’Oréal, Lloyd’s, LVMH, Marriott, McDonald’s, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon și Walmart, cel mai mare angajator privat din lume.
Doug McMillon, Președinte & CEO Walmart: “Walmart este mândru să colaboreze alături de Working with Cancer și de alte companii pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă. Scopul nostru este de a ajuta oamenii să economisească bani și să aibă o viață mai bună, iar sprijinirea stării de bine și sănătății propriilor noștri asociați, inclusiv ale celor diagnosticați cu cancer, se află în centrul acestui scop. Împreună putem face ca locul de muncă să fie mai bun pentru cei care trăiesc cu o formă de cancer și să avem un impact pozitiv asupra vieții oamenilor”.
Working with Cancer se îndreaptă acum spre lumea largă, printr-un apel de conștientizare la timp pentru Ziua Mondială contra Cancerului. Acesta este ancorat în realitatea crudă a faptului că jumătate dintre noi vor fi diagnosticați cu cancer în timpul vieții, astfel încât toți avem responsabilitatea de a sprijini la locul de muncă pacienții cu o formă de cancer. În centrul acestui apel se află un film de campanie, ‘Monday’, regizat de Elena Petitti Di Roreto și Martin de Thurah, care descrie călătoria adesea dureroasă a pacienților cu cancer și importanța vitală a sprijinului la locul de muncă. Mulți dintre membrii echipei din spatele filmului "Monday" sunt ei înșiși supraviețuitori ai cancerului și îngrijitori, aducând o rezonanță personală și autentică unui film care subliniază o problemă universală.
Pentru că schimbările sociale la locul de muncă pot dura adesea ani, Publicis valorifică puterea creativității și a mass-mediei pentru a accelera ritmul și adoptarea. O campanie complet integrată, susținută cu 100 de milioane de dolari în media donate cu generozitate de parteneri precum Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta și Meta, care contribuie cu 1 miliard de impresii, va asigura că acest apel de conștientizare este auzit de toată lumea. Publicis Groupe va contribui, de asemenea, prin faptul că va deveni primul holding care va cumpăra și va investi într-un spot publicitar la Super Bowl.
Arthur Sadoun, Președinte & CEO Publicis Groupe:
”Datorită coaliției partenerilor noștri și a sprijinului Forumului Economic Mondial, Working with Cancer are deja un impact pozitiv asupra vieții a 20 de milioane de oameni. Bineînțeles, vom continua să raliem și mai multe companii la această mișcare. Dar la fel de vital este rolul pe care îl putem juca cu toții, fiind alături de colegii noștri care se confruntă cu o formă de cancer. De aceea, lansăm un apel nu doar la conștientizare, ci și la acțiune din partea tuturor, pentru a crea o adevărată schimbare culturală la locul de muncă."
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.