Cu lansarea modelului R8, Audi a stabilit noi standarde pe Internet. Ca urmare a prezentarii noi masini sport cu ocazia Salonului Auto de la Paris, campania online este acum in plina desfasurare. R8 este prezentat printr-un film tridimensional spectaculos ce poate fi vazut pe microsite-ul www.audi.com/R8. Ceea ce face ca acest film generat pe computer sa fie cu totul aparte este ca s-a bazat exclusiv pe date CAD si a fost produs in intregime in sistem digital, pe computer. Aceasta si pentru ca adevaratul R8 nu a cunoscut botezul soselelor. Intr-un cadru ceremonial ce a avut loc la Frankfurt, Clubul German al Designerilor (n.a. Deutscher Designer Club e.V.; DDC) a decernat medalia de aur microsite-ului R8 la categoria digitala a competitiei "Good Design".
Microsite-ul Audi R8 a castigat competitia Good Design a Clubului German al Designerilor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: