Andreea și Marius Simion, doi pasionați ai prăjiturilor de calitate, vor să-și transforme afacerea într-un dulce instrument pentru educarea publicului în conceptul de cofetărie artizanală. În acest scop, comunicarea strategică a atelierului Angeline Cake Boutique a fost preluată de echipa agenției White PR.
În aproape șase ani de activitate – luându-i în calcul și pe cei de pandemie – Angeline Cake Boutique a crescut mai ceva decât incredibilii cozonaci pe care a început deja să-i pregătească pentru sărbători. Afacerea fondată de Andreea și Marius Simion în primăvara lui 2017 într-un laborator de cofetărie din Bucureștii Noi a produs bunătăți artizanale pentru nenumărate evenimente – dintre care unele cu sute de invitați, a desfăcut constant marfă dulce de cea mai înaltă calitate în diverse locații din Capitală și a deschis un concept store în Piața Victoriei, primul din rețeaua de unități pe care fondatorii săi o plănuiesc.
Angeline Cake Boutique nu numai că a ajuns pe break even – moment sărbătorit la șase luni de la începerea activității, dar acum își dorește să dea înapoi societății românești din prea plinul său delicios prin educarea publicului consumator de dulce în conceptul de cofetărie artizanală.
„Am crescut cu dulce – mama a lucrat la fabrica de ciocolată Excelent, iar tata – la Centrala Zahărului. Am călătorit foarte mult înainte să mă lansez în antreprenoriat și am căutat să încerc prăjituri în fiecare oraș în care am ajuns. Am adunat suficientă experiență în degustat dulce astfel încât să știu ce înseamnă cofetăria de calitate. Și asta am vrut să fac în România, alături de Marius, la Angeline Cake Boutique. Așa că pot garanta că artizanalul nostru este acela adevărat, acela care pleacă de la ou, lapte, smântână și fructe adevărate, nu cel umflat din premixuri”, spune Andreea Simion, co-fondator.
Conceptul central al producției atelierului este „all around the sweet world” prin care sunt puse laolaltă creații dulci specifice diverselor culturi de pe glob: de la tortul Red Velvet originar din SUA la Pasteis de Nata din Portugalia, de la celebrele macarons ale Franței la trufele belgiene, de la cannoli la tortul de mocovi englezesc și persian love cake, desert originar din Iran.
Strategie de comunicare pentru dulcea educare a clientului de cofetărie
Atât prin gama de produse de origine internațională – torturi și tarte, prăjituri, brioșe, fursecuri, checuri și cozonaci, tarte sărate, sărățele etc., dar, mai ales, prin ingredientele folosite, prin absența aproape totală a zahărului din compoziție și prin tehnica naked de montare a torturilor – fără utilizarea pastei de zahăr pentru ornare, Andreea și Marius Simion doresc să le deschidă românilor iubitori de dulce apetitul pentru produsele de cofetărie de înaltă calitate, cu adevărat artizanale, dar disponibile la prețuri corecte.
În acest scop, brandul Angeline Cake Boutique a început colaborarea cu agenția White PR pentru definirea și implementarea strategiei de informare educativă și comunicarea corectă a termenului „artizanal” în producția de cofetărie.
„Ne-am bucurat să descoperim în echipa White PR un interlocutor care ne înțelege și ne apreciază viziunea asupra a ceea ce înseamnă cofetăria ca artă accesibilă publicului larg, un partener care poate transmite clienților cât mai fidel mesajele noastre”, spune Marius Simion, co-fondator Angeline Cake Boutique.
Pachetul de servicii prevăzut în colaborarea cu agenția full-service de comunicare White PR cuprinde redefinirea strategiei de adresare către clientul final și refacerea conținutului de pe website-ul Angeline Cake Boutique.
„În cei peste 10 ani de activitate am mai lucrat pe «conturi dulci», cu clienți din zona de producție de cofetărie sau patiserie, însă nu la acest nivel, ca amploare de brand și specificitate a mesajelor. Ne bucurăm de fiecare dată când un client vine spre noi cu dorința de a implementa o campanie de educare a publicului, în orice domeniu s-ar întâmpla asta, pentru că asta presupune să ne angajăm și noi înșine într-un proces de învățare, iar asta ne ajută să aplicăm cât mai eficient instrumentele de comunicare cu care jonglăm”, explică Lavinia Pavel, owner White PR.
Angeline Cake Boutique este rezultatul unei investiții totale de 150 000 de euro adunate în cei cinci ani de activitate, iar numele atelierului reprezintă influența mixtă pe care au avut-o numele surorii Andreei Simion – Angela împreună cu numele unei cofetării cu tradiție din Franța – Angelina Paris. Pentru 2022, compania a raportat o 1,7 milioane de lei în 2022 .