+13.000 de blocați. Pentru că nu aveam altfel cum

+13.000 de blocați. Pentru că nu aveam altfel cum

MOTTO:

"Don’t look at shit. If you read shit, you’ll think shit and do shit."
Sir John Hegarty

Continuă să mă surprindă reacțiile oamenilor din marketing când le zic că am depășit 13.000 de conturi blocate pe Facebook-ul meu. Par realmente îngrijorați că acțiunea mea mă va ține într-o bulă și nu voi mai înțelege lumea în care trăim.

Nu este cazul, aș zice chiar că din contră, efectul este cel opus.

Faza este că, la un moment dat, am realizat că am ajuns să consum foarte mult rahat în fiecare zi. Pentru a ajunge la cele câteva lucruri interesante din FACEBOOK, acesta mă inunda cu conținut absolut înfiorător de la chestii mediocre și inutile, la prostie incredibilă, la mizerii generate pentru a genera și mai multă mizerie în viața oamenilor și până la ură în cea mai pură formă a sa.

Problema era că începusem să simt din plin adevărul spuselor lui Sir John Hegarty, fondator al BBH:

"Don’t look at shit. If you read shit, you’ll think shit and do shit."

"Nu te uita la rahat. Dacă citești rahat, vei gândi rahat și vei face rahat."

În momentul în care am înțeles ceea ce se întâmpla am avut în față două scenarii: să ies din FACEBOOK sau să deratizez FACEBOOK-ul MEU. Primul scenariu nu mi s-a părut realist pentru că sunt o mulțime de lucruri faine care se găsesc în această rețea socială, așa că am mers pe opțiunea doi și am trecut la blocat masiv.

A durat ceva, dar 13.000 de blocks mai târziu am scăpat de 99% din mizerii și lumea mea din Facebook este aproape incredibil de frumoasă – o schimbare cu 180 de grade.

Este important de înțeles că de fapt nu există O Social Media, fiecare dintre noi este cu Social Media sa și avem instrumentele necesare pentru a o personaliza.

Necesită ceva timp și energie, dar merită.

 

Aș zice că experimentul făcut în urmă cu câțiva ani de magicianul Derren Brown cu doi creativi englezi este q.e.d. 

PS Don’t look at shit. If you read shit, you’ll think shit and do shit. Sir John Hegarty la min. 22 al podcastului BLACK T-SHIRTS, episodul XXL CREATIVITY FOR MARKETERS

 _______________________
 Lorand Balint Boti este Managing Director Publicis Sport and Entertainment si are o experienta de peste 20 ani in industria de marketing si comunicare romaneasca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related