Golin face o mutare strategică pentru piața locală de PR, aducând-o în poziția de Director de Creație pe Ioana Munteanu, un creativ cu vastă experiență în comunicare și zeci de premii la cele mai importante festivaluri la nivel local și internațional. În noul rol, Ioana coordonează departamentul de creație, cu scopul de a consolida produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților Golin soluții de comunicare integrate, bazate pe insight-uri de consumator.
„Trăim într-o eră fără precedent, în care industria noastră are o provocare majoră, și-anume nevoia de gândire disruptivă. Captarea atenției nu a fost niciodată atât de importantă, iar soluția creativă este, de multe ori, modalitatea de rezolvare a acestei provocări. Golin a fost prima agenție de PR de pe piața locală care a operat cu Director de Creație in-house, iar astăzi, odată cu venirea Ioanei la conducerea creației noastre, am încredere că vom duce mai departe și mai sus produsul nostru creativ, într-un mod relevant și care să genereze impact pentru clienții noștri”, a spus Roxana Dibă, Managing Director, Golin România.
Experiența Ioanei în lucrul cu industrii precum farma, auto, financiar-bancar, FMCG, retail sau QSR a însemnat rezolvarea unor creative briefs din toate ariile comunicării: de la rebranding și lansări de produs la reinventarea comunicării pentru același produs, și de la dezvoltarea de platforme de comunicare socială la amplificări creative ale unor proiecte din sfera corporate. Ioana a fost desemnată de ADC România copywriter-ul anului 2018 și are în portofoliu numeroase premii la festivaluri precum Eurobest, Cannes Lions, APG Awards, Golden Drum, Effie, AdBlack Sea, Fibra sau Internetics.
„De ani buni creația nu mai ține doar de un departament, iar creativitatea este în top 5 skills pe care le caută angajatorii din toate business-urile. Ca om format într-un departament de creație, dorința de a experimenta cum arată creativitatea în alte locuri a venit firesc. Și nu suntem atât de diferiți, până la urmă: dacă rămânem curioși, neliniștiți, empatici, avem și premisele unor idei bune care să unească pe consumatori cu brandurile. Din această perspectivă, am ajuns unde trebuie, la Golin”, spus Ioana Munteanu, Creative Director, Golin România.
Golin este agenția care a fost desemnată de cele mai multe ori #1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz și Unlock Market Research. Portofoliul echipei include sute de premii obținute în decursul anilor la festivaluri din industrie atât la nivel regional, inclusiv SABRE Awards EMEA, European Excellence Awards, Golden Hammer și IAB MiXX Awards Europe, cât și local, precum Romanian PR Awards, Effie România, Webstock, Fibra, Internetics sau CSR Awards. De asemenea, în 2017, Golin a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer, iar în 2022 a fost singura agenție din România finalistă în secțiunea Consultantul Anului pentru regiunea CEE, în cadrul SABRE Awards EMEA. La nivel global, Golin operează peste 50 de birouri, ceea ce asigură și o rețea amplă de piețe și resurse pentru campanii cu acoperire regională sau internațională, aliniate nevoilor companiilor din toate domeniile de activitate.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).