Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de advertising pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics.
Campania surprinde, intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii editiei trecute. Chiar daca numele lor sunt ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate.
Ca in orice comunitate insa, cele mai savuroase momente sunt cele conflictuale. Personajele cu nick-uri haioase ("fitb", "seymour", "mixxed", "vivi" etc.) isi arunca replici dure ca: "Nu sunt centrala termica pentru ca sa va incalzesc. Poate imi spuneti ce ati vrea sa va demonstrez" sau "Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? :) n-o vom face" sau "Clienti avem cu totii
tu mai ai si altceva?" etc. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului.
"Am citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Internetics
" explica Cohn, Art Director la Cohn&Jansen, cum a ajuns la acest
concept. "M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: sigur imi veti sterge postul. Dar post-ul n-a fost sters.De ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online."
Campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor.