Trenduri in publicitatea anului 2007

WARC citeaza Association of National Advertisers care anunta cu mandrie cateva trenduri majore ale advertisingului din 2007, asa cum sunt ele inchipuite de clarvazatorii marketingului global, indrumati de presedintele ANA, Bob Liodice:

1. Consumatorul preia controlul: marketerii vor abandona modelul de brand building "comanda si control", in favoarea unui dialog interactiv cu consumatorii.
2. O noua agenda pentru agentii: agentiile vor depune eforturi din ce in ce mai mari pentru performanta brandului.
3. Modalitatile invechite de Media Buying si Media Selling vor suferi o metamorfoza.
4. Grupurile de advocacy ale consumatorilor, brand marketerii si legiuitorii guvernamentali vor sta la aceeasi masa si isi vor alinia obiectivele la trebuintele publice.
5. Organizatia de marketing va suferi o reinventare din cap pana in picioare, oferind o mai buna educatie profesionala, centrata pe creativitate, pozitionare strategica si identitate de brand.
6. Reinnoirea research-ului: Marketerii vor insista ca masurile luate la nivel macro, mixul de marketing si research-ul privind performanta brandului sa devina mult mai relevante pentru obiectivele brandului.
7. Sistemele invechite de business si operatiunile din spatele biroului vor fi revizuite, eficienta - imbunatatita, iar dolarii neproductivi vor fi reinvestiti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related