BT Asigurari lanseaza o noua campanie pentru polita RCA semnata de catre agentia Vitrina Advertising. Pastrand acelasi ton degajat si liber in comunicare, BT Asigurari se pozitioneaza ca fiind compania in care relatia cu clientul e una degajata, bazata pe incredere reciproca, pe o comunicare fireasca, calda, umana si nu in ultimul rand plina de savoare si umor.
Creativii de la Vitrina au imaginat o situatie hilara in care "smecherul satului" se plimba plin de el pe una din ulite, mandru ca e la volanul unei masini. Faptul ca autoturismul e tras in fapt de un cal reprezinta momentul prielnic in care telespectatorul afla ca, practic exista si masini care nu au nevoie de RCA. Toata ideea creativa conduce catre accentuarea obligativitatii incheierii acestei polite. Cu alte cuvinte, orice sofer normal, care are o masina normala are aceasta obligatie, de a si incheia RCA, de preferinta la BT Asigurari. Pentru ceilalti, care umbla pe soselele patriei cu submarinul, rolele, cotete de gaini trase de caini, si alte vehicule ce pot eventual popula soselele romanesti, aceasta polita nu e obligatorie.
Comentarii