The AlternativeSchool, platforma de pionierat în educația creativă cu expunere internațională, împlinește 18 ani în 2023. Pentru a marca momentul ca la carte, platforma anunță mai multe oportunități ca niciodată, pentru talentele sub 30 de ani care doresc să-și rafineze abilitățile și să performeze pe scena globală.
Brieful pentru bursă îi invită pe tinerii designeri să propună un nou logo pentru școală și interpretarea tipografică în cheie proprie, pentru "18", numărul aniversar. Deadline: 20 ianuarie.
Strategii, creatorii de conținut, regizorii, oamenii de marketing și brand management care au pana-n 30 de ani vor găsi și ei un brief adaptat pentru competențele lor, așa că toată lumea e invitată la petrecere.
Prezenta la Cannes, #TalentMagnet, Portfolio Night
Avantajele de a veni cu o soluție remarcabilă pentru concursul aniversar de burse includ accesul la Semestrul de primăvară care are ca destinație cea de-a 70-a ediție Cannes Lions din iunie, calificarea la preselecția pentru Portfolio Night, evenimentul industriei din timpul Cannes Summer, care prezintă și ghidează talentele alături de directori de creație premiați, includerea în TalentMagnet, platforma de headhunting pentru elitele industriei și o celebrare publică pe insta-ul școlii, in contextul #NewFaces, o nouă secțiune care pune reflectorul pe nume încă necunoscute, dar care promit sa marcheze viitorul comunității creative.
Pentru a seta standardele, școala lansează competiția prin intermediul soluției create de talentata Adela Vilcan.
Animația 3D, activă pe platformele de comunicare, a fost semnată de un alt student al școlii, Rareș Chirilă, finalist al Academiei Roger Hatchuel în 2022.
O selecție a celor mai bune interpretări tipografice pe tema "18" va fi integrată în soluțiile grafice ale produselor promoționale ale școlii.
Semestrul de primăvară
Activă în martie-aprilie pe zoom (marți și joi de la 19:00 la 21:00) și față în față, în cadrul unei zile de specializare intensivă dedicată creativității, ce va avea loc la Mindspace Victoriei, școala oferă traininguri de top livrate de speakeri de elită, confirmați internațional. Mohammad Diaa - Ogilvy New York, Partha Sinha - Times of India, Udi Avital - Facebook Tel Aviv, Gorkem Yegin Mert - Instagram UK, Erdem Akan - copilul teribil al designului turc, Bob Liuzzo -lider al Milano Design Institute sunt doar câțiva dintre generatorii schimbare in pop culture la nivel global care vor preda în cadrul semestrului de primăvară.
Oportunitatile de expunere internațională
În 2023, tinerii creativi romani inrolati la semestrul de primavara si castigatori ai competiției asociate, vor concura la secțiunea Design Young Lions, de la Cannes.
Sponsorul categoriei din acest an e un fost student premiat, care a experimentat Cannes Lions și Eurobest în urmă cu mai bine de zece ani, și-a construit o carieră pe baza experiențelor internaționale ulterioare și a decis să susțină financiar participarea unei noi echipe la festival, fără a-și comunica identitatea.
Cei interesați de concursurile canneze la alte discipline - MEDIA, FILM, MARKETERS sau PR - sunt încurajați sa urmareasca social media școlii si presa de specialitate, pentru că noi categorii de competiție pot fi anunțate până la 2 martie, data la care începe semestrul de primăvară.
Costuri și alte detalii practice
Pentru cei care doresc să se înscrie fără să treacă prin emoțiile concursului de burse, sunt disponibile taxe de acces.
Până la 31 ianuarie / early bird: 150 E + tva, pentru aplicație individuală sau 300 E + tva - echipă de 2.
După 31 ianuarie, taxele de participare vor fi de 300 E + tva pentru aplicațiile individuale și 500 E+tva pentru echipă de 2.