Nu sunt Mircea, nici Viorel, Mihai, Vlad sau Adela. Dar as putea fi Larisa. Nu asa de tipatoare, dar m-as putea identifica intr-o oarecare masura cu ea. Atunci se pune variabil intrebarea: eu, pe post de Larisa, as visa ca ma identific cu un personaj de la tv? M-as vedea proiectata pe ecran alaturi de ei? Nu. Pentru ca nu mi-au placut niciodata exagerarile evidente. Dar sa o luam cu inceputul.
Ce ne facem cu fonturile?
Intai, cum e si normal am vazut teaser-ul, care isi facuse zic eu treaba din a ma atata si a ma lasa gandindu-ma. Prima oara mi-am zis: se rebranduieste Boom? Nu...imposibil. Cerculetele din logo insa ma duceau invariabil la acest prestator de servicii digitale. Cum insa stiam, ca orice roman obsedat de reclame, de banii investiti de acestia in prima campanie publicitara de imagine mi-am spus clar ca nu poate fi vorba de Boom. Dar sigur va fi un nou serviciu de televiziune digitala. De ce oare insa un logo atat de asemanator? De ce culori ce imi aduc aminte de tricolor? Nu mi-am batut insa capul foarte mult. Mi-am intrebat niste prieteni ce cred si cam atat. Imi starnise insa suficiente semne de intrebare pentru a astepta curioasa campania propriu-zisa de lansare.
Am asteptat ceva interesant, care sa rupa piata, care sa arate senzational din punct de vedere al productiei, cel putin, ca vorbim de digital, nu? Dar nu am avut eu norocul asta. Imaginea nu ma da pe spate, ideea nici atat. E clar un spot care nu e salvat nici de copy nici de art.
Comentarii