Te simti Dolce?

Nu sunt Mircea, nici Viorel, Mihai, Vlad sau Adela. Dar as putea fi Larisa. Nu asa de tipatoare, dar m-as putea identifica intr-o oarecare masura cu ea. Atunci se pune variabil intrebarea: eu, pe post de Larisa, as visa ca ma identific cu un personaj de la tv? M-as vedea proiectata pe ecran alaturi de ei? Nu. Pentru ca nu mi-au placut niciodata exagerarile evidente. Dar sa o luam cu inceputul.

Ce ne facem cu fonturile?
Intai, cum e si normal am vazut teaser-ul, care isi facuse zic eu treaba din a ma atata si a ma lasa gandindu-ma. Prima oara mi-am zis: se rebranduieste Boom? Nu...imposibil. Cerculetele din logo insa ma duceau invariabil la acest prestator de servicii digitale. Cum insa stiam, ca orice roman obsedat de reclame, de banii investiti de acestia in prima campanie publicitara de imagine mi-am spus clar ca nu poate fi vorba de Boom. Dar sigur va fi un nou serviciu de televiziune digitala. De ce oare insa un logo atat de asemanator? De ce culori ce imi aduc aminte de tricolor? Nu mi-am batut insa capul foarte mult. Mi-am intrebat niste prieteni ce cred si cam atat. Imi starnise insa suficiente semne de intrebare pentru a astepta curioasa campania propriu-zisa de lansare.
Am asteptat ceva interesant, care sa rupa piata, care sa arate senzational din punct de vedere al productiei, cel putin, ca vorbim de digital, nu? Dar nu am avut eu norocul asta. Imaginea nu ma da pe spate, ideea nici atat. E clar un spot care nu e salvat nici de copy nici de art.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Cristiana Alexandra Petre
acum 17 ani
o campanie care a inceput promitator. mi-a placut teasingul, dar campania in sine a lasat de dorit. desi trebuia sa aiba efect invers, nu m-am regasit de nici un fel in vreun personaj. idea, desi facuta si rasfacuta, putea sa aiba potential si sa fie ridicata de executii, ceea ce nu s-a intamplat.
ionut mustata
acum 17 ani
compania de consultanta care a venit cu "dolce" e una elena, o "ruda" a OTE
Florin gabriel Marin
acum 17 ani
inceput aproape bun, campanie destul de agresiva dar fara suflu... mai pe scurt e de munca
mihaela balas
acum 17 ani
456
Laurentiu Zafiu
acum 17 ani
campanie agresiva .....si atat ! ideia spotului fassss ...


Branded


Related