Un specialist în big data îți arată, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa în contextul transformărilor radicale impuse de era digitală. Ca să rămâi de succes și să prosperi în lumea businessului.
Fiecare epocă a inovării tehnologice aduce beneficii. Însă impune totodată adoptarea unor strategii noi și, de cele mai multe ori, schimbări în domeniul de activitate. Mai ales când este vorba despre business. Așa cum Revoluția Industrială a urcat omenirea și în special afacerile pe o nouă treaptă evolutivă, și revoluția digitală îi împinge astăzi pe toți cei care încă nu au aderat la noile modele să… se mai gândească.
David L. Rogers îți prezintă o hartă a etapelor care trebuie parcurse în dezvoltarea oricărei afaceri care se vrea în pas cu transformarea digitală. Folosindu-și experiența universitară, dar mai ales fascinantul background de consultant al unora dintre cele mai mari companii la nivel global, autorul însoțește fiecare capitol cu exemple ilustrative și studii de caz care să te inspire și pe tine pentru marea schimbare.
"Un ghid indispensabil, cu studii de caz și instrumente practice prin care poți crea strategii de reușită în era digitală. Nu cumva să-ți pornești afacerea fără să le pui la punct!"
Neil Blumenthal, cofondator și director executiv al Warby Parker
"Cartea lui Rogers e ca o hartă necesară oricărui director executiv. Dacă nu pui umărul la transformarea afacerii tale, nu vei avea parte de ea. Citește-o și apucă-te de treabă!"
Sree Sreenivasan, Chief Digital Officer, Metropolitan Museum of Art
"Rar găsești atât de bine explicate efectele digitalizării asupra antreprenorilor și afacerilor cu tradiție. David L. Rogers ilustrează inteligent cum și de ce se schimbă vremurile. Și, cel mai important, cum te adaptezi la schimbare."
Bob Garfield, fost coprezentator al emisiunii On the Media (NPR)
David L. Rogers este profesor la Columbia Business School și expert de renume internațional în brand și strategie digitală, cunoscut pentru modelul inovator al rețelelor de clienți pe care l-a elaborat. Cercetările sale vizează transformarea digitală, în special big data, „internetul lucrurilor“, shoppingul prin smartphone în magazine, randamentul investiției în marketing digital și partajarea datelor. A mai publicat trei cărți de referință în domeniu, printre care și The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age.
În calitate de director de programe la Columbia Business School, Rogers susține prelegeri și workshopuri în fața directorilor executivi de talie mondială din peste 64 de țări. Este fondatorul și una dintre gazdele conferinței BRITE, care reunește directori executivi și de marketing, antreprenori și reprezentanți ai firmelor de top din tehnologie și media cu scopul de a aborda provocările construirii de branduri puternice în era digitală.
Rogers a oferit consultanță unor companii multinaționale prestigioase și are apariții atât în presa scrisă, cât și televizată. În 2009 a primit Premiul pentru Brand Leadership la World Brand Congress. Este membru al Marketing Hall of Fame și președinte al New York American Marketing Association.
Video: Autorul despre carte
Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.
Info:
Titlul original: The Digital Transformation Playbook: Rethink Your Business for the Digital Age
Ediția 2022, paperback
Traducător: Marian Tudorache
Dimensiuni: 15 × 23 cm
432 pagini
ISBN: 978-606-44-1353-6