În perioada Sărbătorilor, deseori ni se reamintește importanța familiei și a timpului de calitate petrecut împreună. Pentru unele familii, însă, absența celor dragi poate face ca aceste ocazii să se simtă incomplete, cu atât mai mult pentru copiii care simt dorul de părinții absenți, plecați la muncă în străinătate.
*În decembrie 2020, în România, se estima că peste 75.000 de copii aveau părinții plecați la muncă în străinătate.
Aceasta este povestea pe care Monte Banato își propune să o spună în campania de Crăciun, care subliniază importanța meselor în familie și bucuria pe care acestea o aduc.
„Publicul țintă al brandului este familia. Produsele MONTE BANATO sunt create special pentru a le savura la masă alături de toți cei dragi. Acesta este și motivul pentru care sloganul brandului este „Gustul meselor în familie”. Mai departe, întregul concept al campaniei a venit natural, subiectul fiindu-ne unul foarte familiar - avem în jurul nostru vecini, prieteni, cunoscuți care au revenit în țară de dorul și dragul micuților lor. Așadar, putem confirma că bucuria meselor în familie este cel mai pretios cadou pe care îl apreciem de ori de câte ori avem ocazia.”, Margareta Vieriu, Monte Banato.
Mesajul spotului este acela că mesele în familie sunt un moment special pentru a vă conecta cu cei dragi, pentru a împărtăși povești și pentru a crea amintiri. Iar produsele Monte Banato sunt adaosul perfect pentru orice masă în familie, aducând la masă gustul tradiției și al iubirii.
“Suntem încântați că am realizat acest proiect și îmbrățișăm pe deplin mesajul campaniei. Într-o lume în care suntem deseori prea ocupați pentru a încetini și a ne conecta cu ceilalți, acest spot este un memento al importanței familiei și a bucuriei care vine din faptul că putem împărtăși momente speciale împreună. Ne arată că, indiferent unde ne aflăm sau cu ce provocări ne confruntăm, reunirea în familie aduce bucurie și împlinire”, Angi Adamcsik, Hueman Advertising.
Campania s-a bucurat de succes în mediul online, adunând în câteva zile sute de mii de vizualizări și aprecieri pe toate canalele de Social Media ale brandului.