The International Advertising Association (IAA) anunta intr-un comunicat de presa ca Joseph Ghossoub, Chairman si World President, a fost ales "Omul anului" de editia din Orientul Mijlociu a revistei Campaign.
Premiul i-a fost inmanat lui Ghossoub in Dubai de catre editorii Campaign responsabili cu promovarea in intreaga lume a industriei de media si advertising din Orientul Mijlociu. Campaign este o publicatie a ITP si o filiala a revistei Campaign din Marea Britanie.
Joseph Ghossoub este Chief Executive Officer al The Holding Group (THG), compania mama a Team/Young & Rubicam, Intermarkets Advertising, ASDA'A public relations, mediaedge:cia si a Wunderman. Fiind unul dintre cei mai proeminenti purtatori de cuvant ai industriei de comunicare din Orientul Mijlociu, el a fost implicat in conducerea unor agentii regionale si globale timp de peste doua decenii.
Ghossoub detine functia de Chairman si World President al IAA din luna martie 2006, cand congresul international al IAA a avut loc in Dubai. Pe durata mandatului sau, el s-a preocupat de deschiderea unor noi perspective de comunicare in cadrul disciplinelor de marketing, incurajand industria sa colaboreze mai bine impreuna.