Marketing [de] la înălțime cu Canopy: Podcastul despre digital marketing pe care nu trebuie să îl ratezi

Marketing [de] la înălțime cu Canopy: Podcastul despre digital marketing pe care nu trebuie să îl ratezi

Canopy lansează cel mai nou proiect: podcastul Marketing [de] la înălțime cu Canopy. Obiectivul acestuia a fost ca agenția de digital marketing să se alinieze trendurilor și să transmită, mai departe, ceea ce Canopy le promite atât colegilor, cât și clienților: educare, evoluție constantă și inovație. 

Primul episod s-a concentrat pe transmiterea unor informații esențiale pentru acest Quarter și vine în ajutorul brandurilor dar și a specialiștilor de marketing, iar în cel de-al doilea episod pune accent pe posibilitățile de promovare care există pe Snapchat. 

Suntem foarte mândri de acest proiect și dincolo de entuziasm, ne dorim să împărtășim cunoștințele acumulate despre Strategia Google Ads în Q4 și promovarea pe Snapchat. 

Dar să începem cu începutul. Cum de ne-am gândit să creăm un podcast? Ei bine, la Canopy printre valorile de bază se află educarea, învățarea și autoeducarea, care ne permit să devenim specialiști mai buni pe zi ce trece. În acest context, considerăm la fel de importantă și educarea pieței și oferirea unui mijloc de informare pentru a ține pasul cu trendurile din acest domeniu în continuă evoluție.”, punctează Ivona Gal, CEO Canopy. 

Canopy a realizat o selecție de subiecte de actualitate și de interes pentru piața de online advertising, iar pe baza acestora va publica lunar noi episoade din acest podcast.

 

EPISODUL 1: Black Friday, Crăciun și Anul Nou 

Prima ediție Marketing [de] la înălțime cu Canopy a făcut referire la începutul ultimului dar și celui mai intens quarter al anului (Black Friday, Crăciunul și Anul Nou), toate aceste evenimente reflectând dragostea și prețuirea pentru cei dragi, prin oferirea de cadouri, ajutând și împlinind dorințe.

Beatrice Păun, Team Leader Canopy: “Primul meu podcast a fost o reală provocare și vreau să vă împărtășesc amalgamul de emoții și trăiri avute. Deși inițial părea un task simplu, a fost o adevărată provocare pentru mine. Am ales un subiect drag mie și am avut ca invitat un super profesionist cu care am discutat despre Strategia Google Ads în Q4.” 

După ce primii pași administrativi au fost efectuați, ca în cazul oricărei alte provocări a urmat o perioadă cu mult research. Ziua filmărilor a venit rapid, scriptul a fost finalizat, iar Roman Bălțeanu -  Agency Account Strategist, cunoscut ca „omul de bază de la Google”, cu o expertiză consolidată, mai pregătit ca niciodată. 

Ziua de filmare a fost ziua în care Canopy a împărtășit cunoștințele dobândite în sfera de digital marketing, sub forma unei serii de „tips & tricks”. Echipa a răspuns celor mai arzătoare întrebări pe care fiecare business le adresează într-o perioadă fulminantă, precum finalul de an. 

  • Cât de cunoscut este business-ul meu pentru produsele sau serviciile prestate?
  • Mai sunt necesare și alte eforturi pentru zona de brand?
  • Mai sunt necesare și alte eforturi pentru zona de consideration, adică în asocierea dintre brandul meu și produsele pe care utilizatorii le caută?
  • Ce reprezintă Google Ads și cum poate ajuta acesta în Q4?
  • Ce reprezintă perioada de teasing, cum pregătesc toate materialele necesare astfel încât atunci când un client interacționează cu un ad, eu să reprezint un sprijin pentru el?
  • Care este importanța unei campanii YouTube Ads? Cu ce ne ajută? De ce este important să alegem această direcție?
  • Care sunt recomandările pentru acest Q4? Cum? De ce?

Episodul este disponibil pe canalul de YouTube al Canopy și cuprinde multe informații de interes, explicații, exemple din practică, condimentate cu glume bune și zâmbete. 

 

Secțiunea „Știați că?" este formată din informații prețioase despre trendurile din retail, e-commerce și digital marketing: 

  • Retailul în România este în creștere cu 22% față de anul trecut,  7% fiind creșterea din mediul online?
  • 24% dintre utilizatori cumpără înainte de Black Friday datorită ofertelor din perioada de teasing?
  • 30% dintre utilizatori, încep căutările cu 3-4 săptămâni înainte de Black Friday?
  • 24% dintre utilizatori, încep căutările cu 1-2 săptămâni înainte de Black Friday?
  • 65% dintre utilizatori se pregătesc înainte cu 7 zile de Black Friday, acesta fiind momentul maxim de presiune, în afară de Black Friday-ul propriu-zis?
  • În segmentul de vârstă 18-35, YouTube-ul are o penetrare de minim 95%?

 

EPISODUL 2: Snapchat Ads 

În episodul cu numărul 2 al podcastului, invitatul special a fost Diana Coman, Regional Client Partner pentru Snapchat în cadrul Httpopl Romania, care a povestit despre cum funcționează Snapchat Ads, cu ce se diferențiază de celelalte platforme de promovare, dar și multe alte insight-uri valoroase pentru branduri ce își doresc să testeze noi modalități de promovare.

Nicoleta Radu, Team Leader Canopy: Poate că vă întrebați cum de am ales să povestim despre Snapchat în episodul numărul 2 și de ce considerăm că este nice to have în strategiile de paid media. Așa că, iată câteva motive:

  • În primul rând, principalul diferențiator al Snapchat-ului este folosirea Augmented Reality. S-a investit foarte mult timp în inovarea AR și pe lângă modalitățile sale de folosire pentru partea mai fun / entertainment, acesta a fost dezvoltat până în punctul în care poate fi folosit pentru achiziții ecommerce (AR Shopping). Spre exemplu, se pot proba o pereche de sneakers sau o pereche de ochelari, iar după ce utilizatorul decide care model i se potrivește cel mai bine, ajunge direct în website de unde poate plasa comanda. 

 

  • Având în vedere acest lucru, există o multitudine de industrii unde se pot activa cu succes campanii. Cu precădere ne referim la industriile de Beauty, Fashion și Personal Care unde rezultatele sunt foarte bune, însă de asemenea se recomandă și în industriile de food, drinks, CPG, tech, entertainment, banking etc.

Episodul integral este disponibil pe canalul de Youtube sau Spotify.

Prin primele 2 episoade de podcast, Canopy și-a propus să evidențieze oportunitățile de promovare pe care le oferă Google Ads și Snapchat și să explice aceste beneficii prin discuții libere între specialiști și experți din domeniu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related