Dare Digital dă startul rezoluțiilor de New Year, New me cu un nou website și un nou început pentru agenție: repoziționarea ca partener pentru optimizarea amprentei digitale a brandurilor, de la strategie și creație la soluții integrate de media și performance.
Pornind de la un ADN digital cu focus pe performanță, într-un proces continuu de optimizare și dezvoltare a modelului de business, agenția a crescut într-o echipă de bază extinsă la o rețea de peste 80 de parteneri cu senioritate în industrie și un portofoliu complet de servicii de comunicare integrată.
Astăzi, Dare Digital introduce un nou mod de abordare a advertising-ului la nivel de categorie, mizând pe concepte creative modulare care înglobează armonios performance media pentru a susține performanța digitală și creșterea business-urilor.
Din punct de vedere operațional, agenția își desfășoară activitatea utilizând unul dintre cele mai performante ERP-uri din piață și este în curs de finalizare a unor module customizate pe nevoile agenției care vor susține digitalizarea proceselor operaționale în proporție de 100%, începând cu Q1 2023. Astfel, întregul flux de servisare al unui client va deveni complet digitalizat, de la primul contact până la ofertarea și livrarea end-to-end a proiectelor, oferindu-le clientilor un spațiu virtual disponibil real-time în care își pot accesa proiectele și pot oferi feedback.
„E destul de clar, de câțiva ani, că digital-ul nu este doar un canal de comunicare, așa cum sunt cele tradiționale, ci este un nou mediu, în totalitate. De la digital transformation și creativitate, până la soluții la limita dintre tehnologie și marketing sau content pentru mediul online, agențiile de marketing au o responsabilitate și o arie de implicare mult mai mare decât aveau acum 10 ani în rezultatele atât de marketing cât și de business ale clienților. De aceea, la Dare Digital, credem că e momentul să intrăm într-o noua eră a relației dintre clienți și agenții. Una în care, prin digitalizarea aproape completă a punctelor de contact dintre brand-uri și consumatori, agențiile își pot asuma acest nou rol: de optimizare a întregii amprente digitale,” spune Oana Grasu, General Manager.
„Dare Digital e mereu în creștere. Nu doar mulțumită oamenilor și clienților care devin parteneri în rețea, ci și fiecărui brand sau proiect interesant care ne inspiră să creăm ceva nou. Un alt mod de lucru aduce ceva special și în cum vedem provocările sau ce căi găsim să le rezolvăm. Poate că de asta nu e niciodată plictisitor la Dare, ” spune Dragoș Raicu, Creative Director.