Anul acesta, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, producătorul de dulciuri ETi a lansat campania promoțională ”Milk Burger caută cei mai talentați colindători!”, prin intermediul căreia și-a propus să susțină copiii care visează să studieze un instrument muzical.
Derulată la nivel național, în perioada 17 noiembrie – 22 decembrie, campania oferă premii în valoare totală de 13.000 de lei, ce constau în 15 seturi de tobe pentru copii, 10 seturi de pian electronic tot pentru cei mici si vouchere pentru instrumentele muzicale preferate.
Premiile pot fi câștigate, prin tragere la sorți, de către oricine cumpără minimum 3 produse Milk Burger, în orice combinație, și înscrie datele de pe bonul de casă pe site-ul campaniei.
Campania beneficiază de comunicare integrată și este semnalizată în magazine, atât la raft, cât și prin flyere dedicate.
Produsele participante la campanie sunt: ETi Milk Burger Milk & Honey, ETi Milk Burger Honey & Cocoa, ETi Milk Burger Honey & Banana și ETi Milk Burger Honey & Strawberry.
Despre ETi Milk Burger
ETi Milk Burger face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi, alături de ETi DARE și ETi Puf. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, țară unde în numai 4 luni de la lansare a atins o cotă de piață de 10%. Doi ani mai târziu, în 2015, brandul a primit din partea AC Nielsen titlul de ”Inovația anului în Europa”. Pe piața românească, ETi Milk Burger fost lansat în noiembrie 2017, după primele patru luni de la lansare atingând o cotă de piață de 12.4%. Ulterior, brandul a primit recunoașteri din partea consumatorilor în competiții ale industriei de profil. Milk Burger este al doilea brand pe piața dulciurilor din România în categoria produselor refrigerate, conform Nielsen.