Cum să începi. Fă ceva care contează - Michael Bungay Stanier | Editura Publica, 2022

Cum să începi. Fă ceva care contează - Michael Bungay Stanier | Editura Publica, 2022

 Această carte este pentru tine dacă:

  • ești ambițios, dar simți că nu ți s-a dat niciodată permisiunea să cauți și să încerci tot ce e posibil pentru tine;
  • ai avut anumite realizări în carieră și acum e timpul „să urci cel de-al doilea munte” și să te gândești la ce lași în urmă;
  • ești nemulțumit de modul în care funcționează lucrurile și vrei să schimbi în bine partea ta de lume;
  • ești coach și vrei să-ți susții clienții, ca să fie extraordinari și să facă lucruri extraordinare;
  • ești la începutul vieții de adult și ești pregătit să trăiești o viață plină de semnificație și de impact;
  • ești gata să începi și să faci lucruri care contează.

Acesta este ghidul tău practic pentru a-ți găsi atenția și curajul să-ți stabilești un Obiectiv Care Să Merite: unul care să te entuziasmeze, să te forțeze să crești și să servească un scop mai înalt, fiind palpitant, important și intimidant.

Cu umorul, compasiunea și claritatea caracteristice lui Michael, vei parcurge un proces testat și verificat pentru:

  • a-ți găsi și a-ți consolida cel mai bun Obiectiv Care Să Merite;
  • a-ți clarifica angajamentul, ca să știi ce te așteaptă;
  • a dezvolta resursele necesare ca să treci pragul, ca să nu călătorești singur;
  • a crea avânt, progres și impact.

Nu regreta o viață trăită pe jumătate. Folosește această carte ca să începi să faci ceva care contează.

DEBLOCHEAZĂ-ȚI SPLENDOAREA LUCRÂND LA PROBLEMELE DIFICILE

FII AMBIȚIOS pentru tine însuți și pentru lumea întreagă. Folosește procesul Cum să începi pentru a stabili și a atinge Obiectivele Care Să Merite.

CEVA PALPITANT, IMPORTANT ȘI INTIMIDANT.

"Puternică, magică și captivantă."
SETH GODIN, autorul cărților Triburi, Sparge tiparele și Asta înseamnă marketing

"Teribil de sinceră, amuzantă, minunată, vulnerabilă și, în cele din urmă, peste măsură de utilă."
JULIE LYTHCOTT-HAIMS, autoarea bestsellerului Cum să crești un adult

"Direct, proaspăt, exprimat într-o manieră de multe ori amuzantă, modul pe care ni-l propune Michael Bungay-Stanier de a ne uita la obiective, scopuri și la propriul fel de a ne mobiliza resursele e o soluție perfect adaptată lumii actuale, care merită pe deplin să fie însușită, testată, aplicată! Pe mine m-a cucerit!"
Madi Rădulescu, MCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting

Ediția în limba română a cărții a apărut cu sprijinul MMM Consulting.

 

MICHAEL BUNGAY STANIER transformă idei mari și complexe în informații practice și accesibile pentru oameni obișnuiți, pentru ca ei să poată deveni o forță de schimbare.

Cărțile lui s-au vândut în peste un milion de exemplare, iar Coaching zi de zi a fost bestseller Wall Street Journal. A apărut pe blogurile și pe platformele de rețele sociale ale unor lideri de opinie ca Seth Godin, Tim Ferriss și Brené Brown, iar discursul său TEDx despre „Îmblânzirea Monstrului Sfaturilor” a fost urmărit de peste un milion de utilizatori.

Este fondatorul Box of Crayons, o companie de învățare și dezvoltare care ajută organizațiile să treacă de la acțiunea bazată pe sfaturi la cea bazată pe curiozitate. Angajații săi au instruit peste o jumătate de milion de persoane, pentru clienți precum Microsoft, Salesforce, TELUS și Gucci.

Înainte să creeze Box of Crayons, realizările lui MBS au inclus publicarea unui articol academic despre James Joyce și a unei povestiri în stil Harlequin, roluri minore în inventarea pizzei cu crustă umplută de la Pizza Hut și în crearea „unuia dintre cele mai proaste whiskyuri single-malt din istorie”, precum și 20 de minute în care a scris ceea ce a rămas mai bine de 20 de ani viziunea globală GlaxoSmithKline. Este bursier Rhodes și trăiește în Toronto, Canada.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: HOW TO BEGIN: Start Doing Something That Matters
Ediția I 2022, paperback
Traducător: Raluca Chifu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
232 pagini
ISBN: 978-606-722-545-7

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related