Dacă ar putea vorbi coșul de cumpărături, ar spune despre Mădălina Donciu, senior copywriter la Mercury 360, următoarele: cel de la supermarket că e plictisitoare, probabil, că gătește și o preocupă ce consumă. Cel online, că e nehotărâtă. Dar, clar, ambele, că e moderată și responsabilă.
Felul în care consum totul e diferit. Sunt mai responsabilă și mai conștientă de acțiunile pe care le fac. Și de resurse. Tind să fac totul pentru a prelungi durata de viață a produselor. Încerc, pe cât de mult de poate, să consum fără să risipesc
Mădălina are unele produse și branduri pe care le cumpără în mod recurent și spune că este influențată de calitatea comunicării. E genul care face liste, pentru că asta o ajută să se orienteze mai bine. Mersul prin supermarketuri, clar, e parte din fișa postului. Bea aceeași cafea de 10 ani și are peste 10 tricouri albe, model identic. Nu i s-a întâmplat până acum să facă reclamă unor produse care nu-i plăceau.