Inspirație de la cele mai bune reclame britanice de Crăciun din 2022

Inspirație de la cele mai bune reclame britanice de Crăciun din 2022

Curioși care sunt cele mai bune reclame de Crăciun, în viziunea consumatorilor britanici, dintre cele testate de colegii de la Kantar UK din acest set?

   

Cadbury „Secret Santa” se detașează de celelalte, scorând în top 4% ca distinctivitate, top 2% din punct de vedere la contribuției la afinitatea față de brand și  top 4% din punct de vedere al contribuției la equity, în raport cu reclamele testate în UK. Ideea captează exact spiritul Crăciunului și esența brandului, prin gestul plin de generozitate de a face posibilă oferirea unei tablete de Cadbury drept cadou de la Secret Santa.

 

În topul spoturilor cu cea mai mare contribuție la brand equity mai regăsim, alături de „Secret Santa” de la Cadbury:

  • Lindt – “Christmas Time to Melt”;
  • M&S Food – “French and Saunders’ Christmas Fairy”, care contribuie masiv la diferențierea brandului, o percepție foarte importantă atunci când își dorești să susții un preț peste media pieței;
  • Aldi – “Kevin the Carrot Home Alone”, cu simpaticul morcov Kevin, deja consacrat pentru reclamele Aldi de Crăciun;
  • Coca Cola – “Holidays are Coming”, cu camioanele bine-cunoscute care țin brandul foarte prezent în mintea consumatorilor.

Reclama la ASDA, “Have your Elf a Merry Christmas”, “smulge” cele mai multe zâmbete, urmată de povestea de dragoste de la Loteria Națională și de spotul Disney, iar reclama cu morcovul Kevin “Home Alone” este declarată cea mai amuzantă. Totuși, spoturile care plac cel mai mult (indiferent de mecanismul prin care ajung la consumatori – umor, idee, emoție) sunt la:

  • John Lewis – „The Beginner”, un spot în care personajul masculin este un model pozitiv și care ajută și la diferențierea brandului;
  • Cadbury – „Secret Santa”;
  • Aldi – „Kevin The Carrot: Home Alone”;
  • Coca Cola – „Holidays are Coming”;
  • M&S Food – “French and Saunders’ Christmas Fairy”.

Vreți să vedeți dacă spoturile voastre ajung la consumatorii români și aprind luminițele care îi emoționează? Nu uitați, spiridușii Moșului vă ajută să căpătați această siguranță, la Kantar România – în doar câteva zile prin Link Express sau în mai puțin de 15 minute, prin inteligența artificială atrenantă pe baza de Link.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related