Dove se lasa pe mana consumatorului

Conform AdAge, Dove devine un alt brand care le propune consumatorilor sa faca treaba agentiilor de advertising. Filiala Unilever le cere "femeilor adevarate" sa creeze spoturi TV care sa ruleze in timpul decernarii premiilor Oscar, transmise pe canalul ABC pe 25 februarie.

DoveCreamOil.com, un site gazduit de AOL, le va oferi celor care doresc sa se implice instrumente online, fotografii si muzica pentru crearea spoturilor si le va permite consumatorilor sa isi uploadeze propriile lucrari.
Trei finaliste vor castiga o calatorie la o petrecere privata din Los Angeles, unde se va urmari decernarea premiilor Oscar, iar spotul castigator va rula in timpul transmisiunii. Concursul este adresat exclusiv femeilor si, bineinteles, numai amatoarelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

Diana-Olivia Bereanu
acum 17 ani
asta e cuvantul-cheie pentru campania lor !! Genial ! Oare de ce nu s-o fi gandit si vreo companie romaneasca la asta ? Pai deh..noi suntem buni doar sa copiem ideile altora..pariu ca in maxim 1an cel putin 2-3 branduri vor lansa aceeasi smecherie pe piata?

Si un alt 'offfffff'...campania se adreseaza doar femeilor din SUA... :(((... damn...ce-as fi vrut sa particip..



Branded


Related