Brand Behavior Research ii testeaza pe romani

Brand Behavior Research & Data, companie de cercetare psihologica in domeniul marketing-ului si advertising-ului a efectuat in luna decembrie o serie de studii privind atitudinile si identitatea consumatorilor romani. Cel mai recent studiu, realizat luna aceasta, a incercat sa afle ce cred bucurestenii despre aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, care sunt atributele si stereotipurile romanilor si ale cetatenilor UE si ce atitudine au acestia fata de propria identitate.

Studiul a scos la iveala faptul ca peste 70% dintre persoanele intervievate nu se vor simti cetateni ai Uniunii Europene incepand cu 1 ianuarie 2007, desi au o imagine pozitiva despre aderare. In ceea ce priveste atitudinea despre propria identitate, romanii nu sunt foarte optimisti, enumerand mai multe trasaturi negative decat pozitive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related