Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Iata-ne deja in Decembrie si probabil ca pana sa ne prindem bine daca merita sa ne bucuram sau nu de darurile lui 2022, vom da deja la pedale in 2023. Am traversat un an ciudat, cu o gramada spaime, in care multe business-uri au evoluat in afara previziunilor noastre. Pana una-alta merita sa aruncam o privire despre cum a fost Noiembrie pe WeInvent.

Prin metaverse si NFT-uri (jetoane nefungibile sau elemente virtuale, inclusiv imagini, cu caracter unic, care pot fi vandute si cumparate), web 3.0 a fost în centrul discutiilor la VivaTech, expozitie desfasurata in aceasta vara la Paris si care a adunat inovatiile a 2.000 de expozanti, inclusiv – sau mai ales – 1.800 de start-up-uri.

Nu sunt cel mai mare suporter al noului val Web 3.0, dar il privesc cu oarece simpatie; stiu ca unii sustin ca nu prea este the next best thing, ca toate brandurile se ingramadesc sa lanseze ceva legat de NFT, metaverse si realitate augmentata doar ca sa apara prin comunicatele de presa cum sunt ele în val cu trendurile, dar eu zic ca au ceva sanse sa functioneze si à la longue. Iar micile povestioare de mai jos mi se par incurajatoare in acest sens. Articolul, semnat de Cezar Baciu, integral aici.

Timișoara. Proiectele PLAI, Ambasada,, Faber.community, de la sfârșitul lui 2020 și Centrul Cultural Plai – building.a.comunity, un spațiu dedicat „antreprenorilor atipici”.

De peste 15 ani, în Timișoara Andreea Iager-Tako și „tribul” ei creativ-antreprenorial construiesc, cizelează și susțin comunități – de oameni, idei, proiecte. Au fost festivaluri, proiecte de reconversie a unor zone industriale, (re)valorificarea spațiului urban și social, proiecte artistice și de comunicare – toate menite să aducă împreună și să stimuleze lucrurile, oamenii, contextele creative care aduc plus valoare comunității locale și nu numai. Un foarte bun exemplu de bune practici, tenacitate, antreprenoriat smart și foarte mult drive pentru a pune lucrurile în mișcare – sau, când ele nu se mișcă, pentru a crea fie căi noi, fie realități noi. Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #perspective

Voua va plac reclamul? Urmariti la ad-uri de publikitate si campaniuri de comercialuri? Atunci cu siguranta ati dat in fericita scrollare pe social media peste ad-uri ca cele de mai jos. In cazul de fata avem de-a face cu ad-uri pe youtube, semn ca robotii si inteligenta artificiala sunt printre noi, gata sa ne invite in lumea lucrurilor facute de roboti, doar ca deocamdata pe genunchi. Un articol de Marian Costache.

Oigan aka Eugen Nuțescu a avut mare concert de lansare. Pe 13 noiembrie la Expirat a lansat oficial și cu cântec Antimaterie, un album pe care are invitați mulți „profi” din scena alternativă de la noi, printre care Jurjak, Despot de la Vița de vie sau George de la Travka. Albumul e disponibil și pe vinil așa că e momentul perfect să pui mâna pe un material de colecție. De ce vinil? Pentru că Oigan nu e deloc fanul cd-urilor, spune ca au scrisul prea mic, pentru ochelariști. În plus, are gânduri mari cu toate trupele / proiectele sale, fie că e vorba de Robin & The Backstabbers sau Moon Museum. Toată arhitectura albumului, bombe nucleare și surse de inspirație în interviul exclusiv pentru WeInvent.

Consultant strategic Foresight și fondator al Future Station, o agenție de consultanță strategică, care ajută organizațiile să înțeleagă schimbările, să identifice noi tendințe, să stimuleze inovația și să se pregătească pentru viitor. Pe lângă munca de consultant, Diana Stafie întreprinde diverse proiecte de cercetare și face parte din diferite grupuri de reflecție pe teme de viitor și transformare. Speaker la Unfinished 2022 am vrut sa aflam mai multe despre ce reprezinta si cum functioneaza Foresight, precum si leadership, pozitionare de inovatori, rolul strategiei si multe alte aspecte interesante. Un interviu de  Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Unul dintre lucrurile care fac viata colorata in retailul modern este sa constati – si sa numeri – cate profiluri mari de clienti, toate foarte diferite unele de altele, poti sa intalnesti la o simpla vizita, dar atenta. Fie ca au de-a face cu clienti simpli, politicosi, care se bucura de o discutie lejera cu casierul in timp ce fac check-out, fie ca sunt clienti pretentiosi, cei care lucreaza in magazine sunt nevoiti sa invete cum trebuie tratata fiecare categorie in parte si sa trebuie se adapteze la toate situatiile. Pe scurt, o gimnastica mentala complicata… iar web-ul a schimbat lucrurile si mai mult, atat in ​​felul in care sunt percepute punctele de vanzare, cat si in comportamentul de cumparare. Articol de Cezar Baciu din seria #bonjourretail

IAB Mixx Awards, singurul festival internațional de digital din România, continuă să ridice nivelul conversației în industrie cu a XI-a ediție. După ce anul trecut, marele câștigător din România a luat și Grand Prix-ul la nivel european, iar alte 4 campanii au luat Gold și Silver, agențiile s-au pregătit cu study case-uri solide, țintind cele mai râvnite distincții. Am stat de vorbă cu Andrei Dragu , Vicepreședinte IAB România și Event Director MIXX Awards, despre evoluția acestei competiții și despre ceea ce ea reflectă despre industrie și dorințele consumatorilor în acest moment. Un interviu de Andreea Retea, din seria #perspective.

În ultimii ani bate un vânt apăsător, întunecat, uneori cu valențe de stoner, doom, shoegaze, goth prin scena muzicală autohtonă. Se lasă cu chitări apăsătoare și ritmuri din adâncuri, pe un fond vizual sci-fi sau cel puțin post apocaliptic. Printre distopiile care au ajuns pe scenele cluburilor și în playlisturile oamenilor, prin cele 4 albume ale lor, se numără și Orkid. Apărând de la bun început cu o serie de însemne runice bine înțepenite în background-ul lor, trupa explorează sonorități diferite, de la un material la altul. Cu Vlad Ilicevici am stat de vorbă mai jos, pentru a ne spune povestea Orkid – de unde numele, ce e cu industria și critica, de unde muzica și conexiunea cu animația.

Ce a uitat Vlad să menționeze în interviul ăsta e faptul că cel mai recent film produs de el și Radu Pop, coleg de trupă și studio de animație, Suruaika, a luat Premiul Publicului la Anim’est anul acesta. Un interviu in exclusivitate, din seria #perspective.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related