Prosoapele Coccolino invadeaza Romania

Agentia GMP a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino". Spotul este difuzat de principalele canale de televiziune, incepand cu luna noiembrie. Rolul sau consta in comunicarea promotiei prin care fiecare cumparator de Coccolino primeste cadou un prosop pufos.

Ursuletul Coccolino este reprezentarea metaforica a tuturor lucrurilor moi si pufoase. Conceptul creativ transfera aceste calitati prosoapelor, oferite consumatorilor prin promotie. Spotul prezinta o lume in care prosoapele Coccolino sunt o moda. Sunt atat de moi incat renunti la haine pentru ele. Acest efect este ilustrat prin imagini cu oameni care merg la serviciu, la cumparaturi, ies la plimbare si poarta cu placere prosoapele Coccolino, in loc de haine.
"Ne-am gandit la "beneficiile" unui prosop pufos - tratat cu balsamul Coccolino! - si am ales sa le aratam in stil mare, la nivel de manie. Sunt atat de placute incat nimeni nu vrea sa se desparta de ele" a declarat Mirela Angelescu, Client Service Director GMP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related