În luna octombrie 2022 Revalid România a lansat pe piața locală REVALID® HAIR LOSS ENERGIZING SHAMPOO FOR MEN, produs care vine în completarea gamei REVALID® HAIR LOSS, gamă ce includea până acum produsele REVALID® STIMULATING SHAMPOO, REVALID® REGROWTH SERUM și REVALID® CAPSULE. Noul produs, REVALID® HAIR LOSS ENERGIZING SHAMPOO FOR MEN este un produs special conceput pentru bărbații care se luptă cu căderea părului, având la bază două ingrediente active unice - SantEnergy și Redensyl.
„Obiectivul campaniei REVALID® a fost normalizarea și validarea anxietății pe care o generează căderea părului, atât la femei cât și la bărbați. Cu ajutorului a doi terapeuți, Otilia Mantelers și George Bozga, am înțeles că impactul căderii parului, ca și al oricărui alt tip de anxietate, poate fi diminuat cu ajutorul suportului celor din jurul nostru, în special cu suportul partenerului. Am înteles că ... asemenea produselor REVALID®, care din luna octombrie vin în pereche, și pentru EA și pentru EL, GOOD THINGS COME IN PAIRS și atunci când vorbim despre emoțiile, anxietățile, fricile și temerile noastre.”, declară Adelina Dondorici, Head Of The Parenhood Agency.
Strategia propusă de agenție pentru lansarea noului produs a fost de folosi un mix tactici complementare în această campanie:
- Trimiterea unui PressKIT cu povestea campaniei GOOD THINGS COME IN PAIRS și cu produse REVALID® spre testare pentru ambii parteneri din cuplu – PressKit-urile au mers către o serie de medici dermatologici și influenceri de top din România
- Generarea de conținut video despre viața de cuplu și binele pe care îl duce viața în doi cu două cupluri de influenceri cunoscuți din România - Vladimir Draghia & Alice Cavaleru și Denis & Cristina Ștefan
- Și nu în ultimul rând realizarea unui video educațional cu cei doi terapeuți din campanie care să vorbească despre impactul emoțional al căderii părului, dar mai ales despre cum să ne susținem partenerul în astfel de momente.
„Căderea părului reprezintă este o problemă reală care crează o mare suferință emoțională și un impact major asupra stimei de sine atât pentru femei cât și pentru bărbați. Ne-am propus ca pentru lansarea noului produs dedicat bărbaților să dezvoltăm o campanie axată foarte mult pe latura emoțională, o campanie prin care să validăm impactul emoțional pe care il are căderea părului. Credem că prin campania dezvoltată în parteneriat cu echipa de la The Parenthood Agency am reușit acest lucru ” declară Florin Ion, Product Manager Consumer Health REVALID® ROMÂNIA.
Au rezultat o serie de livrabile de campanie extrem de valoroase și consistente din punct de vedere al informațiilor oferite, livrabile care cu siguranță au adus relevanță pentru cei care se luptă cu căderea parului. Împărtășim cu voi unul dintre video-urile de campanie cu toti cei sașe protagoniști din campanie, alte variante extinse fiind disponibile pe conturile de Social Media ale lui Vladimir Draghia, Cristina și Denis Ștefan sau Otilia Mantelers.
Echipa de campanie:
Adelina Dondorici, Head of @The Parenthood Agency
Adriana Iordan, Account Manager @The Parenthood Agency
Madalina Salomie, Marketing Team Leader Consumer Health @ REVALID® ROMANIA
Florin Ion, Product Manager Consumer Health @ REVALID® ROMANIA.
Gama Revalid a fost dezvoltată în anul 1992 în Elveția și este prezentă pe piața din Romania de peste de 20 ani. Misiunea gamei REVALID® este de a oferi pacienților din România produse pentru îngrijirea părului acoperind majoritatea problemelor parului.
Agenția The Parenthood este specializată pe zona de PR, Client Service și Influencer Marketing. Dintre clienții agentiei se numără: Hama Romania, Disney România, Danone România, The Family Butchers, Ewopharma România, Thea Pharmaceuticals, ND Medhealth România, GN Group (JABRA), Topfer România și multe alte branduri și companii.