Publicis România obținut 4 trofee Gold, 4 Silver și 5 nominalizări, fiind desemnată Agenția Anului la Gala de Premiere Internetics, ediția 22, cel mai important festival românesc ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online.
"E primul an în care nu mă gândesc ce mișto e că am luat agenția anului, ci cum facem să o luăm și la anul. Asta, pentru că anul asta am văzut o industrie care s-a ambiționat să facă și să promoveze campanii reale de care știai deja și nu aflai din numele citite pe scenă de Andi. Pe scurt, a fost o onoare, o motivație și o inspirație foarte bune pentru tot ce va urma anul asta. Mulțumim mult și felicitări din suflet de creativ curat, tuturor", Miruna Dumitrescu, Group Creative Director - Publicis.
"La Internetics, e ca la școală. Dacă ești elevul de nota 10 dintr-o clasă în care media e 7, nu ești neapărat elevul anului. Dar când toți elevii sunt de nota 10, abia atunci te poți numi cu adevărat premiant. Rezultatele excepționale, clienții, brandurile, ideile tuturor celor înscriși la Internetics dau adevărata valoare a lucrărilor Publicis nominalizate și premiate", Seba Romano, Group Creative Director - Publicis.
Agenția a câștigat trofee pentru campaniile „Come Out with Me” / ACCEPT (Gold în categoriile „Social Media Special Mechanics”, „Influencer Marketing” și Silver în categoria „Social Campaigns”), „Act For Good” / Carrefour (Gold în categoriile „Mobile Apps” „Brand Built Communities” și Silver în categoria „Digital for Good”), „It's good to be distrusting” / Autovit.ro (Silver în categoriile „Online Branded Content” și „E-Commerce”).
De asemenea, Publicis a mai obținut 5 nominalizări pentru campaniile „Orange Screens Off” / Orange în secţiunea „Internetics Digital for Good”, „100 for 100” / Opera Română în secţiunea „Art, Culture, Media and Entertainment”, „DVR - New York” / Carrefour în categoria „Retail” și Halloween 2021 - The Emotional Pumpkins / Kinder în „FMCG – Food”.
"Pe scena Galei Internetics s-au adresat multe Mulțumesc-uri și, desigur, adaug și eu Mulțumesc-ul nostru clienților și juriului. Mai mult decât atât, vreau să adaug un BRAVO fiecărui client Publicis nominalizat și premiat la Internetics 2022: Asociația Accept, Carrefour, Kinder, OLX Group, Opera Română, Orange și tuturor brand-urilor și agențiilor prezente la Internetics anul acesta, care au ridicat în mod vizibil nivelul festivalului și al comunicării digitale din România", Cătălin Albu, Head of Client Business Management.
Campaniile premiate la Internetics au obținut premii și în cadrul competiției Effie România, unde Publicis a obținut titlul de Agenția Anului 2022, cu 13 trofee din cele 25 de nominalizări, pentru nu mai puțin de 9 clienți diferiți.