Teoria contează. O spune Laurențiu Ion, cu o experiență de peste 13 ani în marketing, digital și media. Laurențiu lucrează în prezent într-o companie din FMCG și, în paralel, este lector asociat la Universitatea din București. Din toamna anului 2022, Laurențiu predă cursul de „Strategii de marketing” la Skillab, o academie internațională de educație online. Cursul promite să învețe marketing de la A la Z, dar cu „twist” necesar: ținând cont de consumatorul real, în continuă schimbare, dar și de tehnologiile și canalele emergente. Primul stream al cursului a avut loc între 27 septembrie și 2 noiembrie, iar acum este în pregătire al doilea stream, ce va începe pe 17 ianuarie în 2023.
Laurențiu Ion: Cursul „Strategii de marketing” ține cont de lumea reală, în continuă schimbare. Nu promite rețete de a gândi, ci oferă o perspectivă largă asupra tuturor posibilităților de a face marketing
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: