In New York Times apare stirea conform careia Times Square este un loc foarte potrivit pentru advertiseri. Acestia platesc sute de mii de dolari pentru spatiul ocupat de panouri si ecrane video.
Recent, insa, au descoperit ca noua tehnologie si campaniile de marketing face-to-face au impact asupra consumatorilor, care raspandesc mesajele pe internet.
Un exemplu il reprezinta aspectul recent al toaletelor publice amplasate de Charmin: folosite de mii de oameni in Times Square si vazute de 7.400 de utilizatori web numai pe site. Sau cel mai nou display al Nascar cu masinile de curse: clipuri cu evenimentul au fost vizionate pe YouTube de mai mult de 1.800 ori. Mai mult de 60 de persoane au scris pe blog despre el si alti 60 au raspandit vesti si fotografii pe situl web Flickr.
"Cel mai bun lucru dat de lumea digitala este ca poti inregistra astfel de evenimente", a spus Christian McMahan, brand director la Smirnoff Ice, detinuta de Diageo. "Oamenii le pot vedea daca au fost acolo sau la 3.000 de mile distanta."