Incepand de marti, 12 decembrie 2006, IQads pune la dispozitia pasionatilor de publicitate a cincea editie IQadsTv. Prin protagonistii acestui episod lumina cade din nou pe cea mai spectaculoasa parte a publicitatii creatia , dupa lectia de strategie care l-a avut in rolul principal pe Russell Davies, in editia precedenta.
Serban Alexandrescu, Creative Director la Headverising, si Andrei Cohn, ocupand acelasi post la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, se inscriu in categoria publicitarilor atipici. Cei doi fac parte din grupul agentiilor care au refuzat participarea la AdOr, impreuna cu alte doua agentii.
Protagonistii acestei editii ne impartasesc background-ul lor de studii si interese ATF-ul te invata sa construiesti o poveste, iar pictura iti da repere ale imaginii, publicitatea te antreneaza cu rigoare, atrage talente, dar si uscaturi. Cu aduceri aminte mai mult sau mai putin placute, cei doi trec in revista inceputurile publicitatii in Romania si motiveaza migatiile profesionistilor de astazi. Dincolo de job, aflam cateva din preferintele lor in materie de branduri concurente si alternativele pe care le au in vedere daca nu ar lucra in publicitate.
Echipa care a lucrat la a cincea editie IQadsTv este formata din Andrei Nica grafica, Adina Hariuc operator si montaj, Romanita Oprea redactor, Yama Studios muzica si efectele sonore.