Internetics 2022 anunță proiectele nominalizate

Internetics 2022 anunță proiectele nominalizate

Gala de premiere Internetics 2022 va avea loc pe 17 noiembrie.

71 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics 2022, proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. Câștigătorii îi vom afla la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie și va fi găzduită de NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6).

Categoria cu cele mai multe proiecte nominalizate este Digital Strategies – cu 26 de proiecte nominalizate, urmată de Digital Campaigns – 22 proiecte, Digital Platforms – cu 19 proiecte, respectiv Digital for Good – cu 4 proiecte.

În cele 4 categorii ale competiției au fost nominalizate proiecte înscrise de 17 agenții: Arctic | Cheil | Centrade | Cohn & Jansen Creative Network | DDB România | est.now | Jam Session Agency | Leo Burnett MAINSTAGE The Agency | Mercury360 | MRM | pastel | Publicis România | Saatchi & Saatchi + The Geeks | THE NEW | Tribal Worldwide | v8 | VMLY&R România.

Cele 35 de branduri care au proiecte nominalizate în comeptiție sunt: ACCEPT | Arctic | Ariel | Asociația Telefonul Copilului & Poliția Română | Autism Voice Institute | Autovit.ro | Banca Transilvania | Bridgerton | Carrefour | Dăruiește Viață | Elfi | eMAG | FASHION DAYS | Head & Shoulders | ING Bank | IQads | Kaufland România | KFC | Kinder | La Casa de Papel | McDonald’s | Nemira | Opera Română | Orange | PIZZA HUT | PlayStation | Samsung | Samusocial România | Stranger Things | Tazz | THE BEAR RIGHT | URSUS | VICE | VIF Network | Vreau Din România by Kaufland.

Proiectele au fost evaluate de peste 80 de specialiști în marketing, comunicare online, experți în research și media, consultanți independenți și reprezentanți din buticuri de consultanță online din România. Jurizarea s-a desfășurat în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care a stabilit nominalizații Internetics 2022, și o a doua rundă în care jurații fiecărei categorii s-au reunit pentru a stabili trofeele pentru fiecare secțiune. 

Întâlnirile din a doua rundă de jurizare au fost moderate de Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher, MRI/ The Network – pentru categoria Digital Platforms, Costin Radu, Independent Strategy Consultant – pentru categoria Digital Strategies  și Camelia Petrescu – Associate Director, Unlock Market Research – pentru categoria Digital Campaigns. De asemenea, cei trei moderatori au setat și threshold-ul pentru categoriile competiției, pe baza căruia proiectele au intrat în etapa finală.

Câștigătorii Internetics 2022 îi aflăm la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie la NORD Events Center by Globalworth și se va desfășura sub tema Do Good Through Digital, fiind moderată de Andi Moisescu.

Festivitatea de premiere va încheia ediția cu nr. 22 a competiției și va premia cele mai bune campanii interactive din ultimul an.

Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri secțiuni:
GAMIFICATION: Absolut
BRAND BUILT COMMUNITIES: Coca-Cola
MOBILE: Answear.ro
Social Media Special Mechanics: Kozel
DIGITAL BRAND EXPERIENCE: Globalworth
ONLINE BRANDED CONTENT: Black Rhino Radio
Partener Premii Speciale: YouTube pentru YouTube Ads Leaderboard & BEST YOUTUBE AD | People's Choice
Parteneri media strategici: YOOH, Euromedia, B365
Parteneri media: Biz, IQads, SMARK, Paginademedia.ro, spotmedia.ro, RADOR, Zona IT
Parteneri tradiționali: Gavrilă&Asociații, Netvibes, mediaTRUST

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing digital, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodată creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute inițiază și organizează evenimente culturale de 25 de ani, timp în care a construit o comunitate ce reunește întreprinzători, profesioniști și publicul industriilor creative și culturale din România. Prin ceea ce face, The Institute și-a propus să contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, creșterea și diversificarea audienței atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovarea întreprinzătorilor și profesioniștilor creativi pe plan național și internațional. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Netvibes

Lucram intr-un domeniu in care este din ce in ce mai important sa ai un sediu social si online. Echipa Netvibes lucreaza de peste 10 ani dezvoltand proiecte complexe pentru trusturi media, acestea fiind primele... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related