E o luptă a discount-urilor și a brandurilor, majoritatea comunicând pe fundaluri negre rugăminți fierbinți către consumatori să “add to cart”.
În acest peisaj în care majoritatea cumpărăturilor de Black Friday se întâmplă online, cum pot mall-urile NEPI Rockcastle să comunice relevant?
O poveste de dragoste scrisă de TheNEW pentru NEPI Rockcastle.
“Am observat că atunci când cumperi online de Black Friday, sentimentul de urgență este imens și e greu să iei decizii responsabile. Plus că îți asumi un risc: fie mărimile nu corespund, fie culorile sunt altele decât pe ecran, fie materialele au o asprime nebănuită, iar gadgeturile o viteză ciudată de reacție.
Plecând din această tensiune, am creat o campanie care vorbește despre dragostea de shopping. Cea fizică, nu platonică! Cea în care simțim, atingem, mirosim, probăm ca să iubim total ceea ce ne luăm cu super reducere. Deci invităm pe toată lumea la mall pentru un love story fără consecințe negative!”, Oană State, Creative Director THE NEW
Campania comunică diferit pentru mall-urile populare și pentru cele premium din portofoliul NEPI Rockcastle, dar ambele tipuri de comunicări pleacă din același miez ideatic: la mall te bucuri de un Black Friday de senzații!
Un Black Friday în care promoțiile, ofertele și discount-urile au o extra valoare, una senzorială, palpabilă! Cea în care poveștile de dragoste dintre un cumpărător și obiectul achiziționat se desăvârșesc prin întâlnirea fizică de dinainte de trecerea cardului prin POS.
“Am încercat să aducem produsele în prim-plan în locul clasicelor discount-uri de Black Friday, dar fără să le aducem un prejudiciu acestora, construind din texturi și volumetrii, un univers senzorial și atrăgător.”, Dorina Cioriia, senior art director.
Campania se propagă în mai multe medii: outdoor, in-store, Social Media, digital & aplicația SPOT pe care toate mall-urile din rețeaua NEPI Rockcastle, toate având același obiectiv-de a comunica un Black Friday de senzații care să îi ridice pe oameni din fața laptopului și să îi aducă la mall pentru experiențe complete de shopping.
Multumiri echipelor care au participat la aceasta poveste:
Din partea NEPI Rockcastle:
Roxana Baias – Group Head of Marketing
Oana Lazăr – Country Head of Marketing
Andrada Mandache – Regional Marketing Manager
Ovidia Popescu – Regional Marketing Manager
Anca Ghiorghiu – PR Manager
Ramona Ursu- Digital Marketing Manager
Raluca Popescu – Loialty & CRM Manager
Alexandra Vintila – Junior Loyalty Executive
Din partea THE NEW:
Oana State, Creative Director
Dorina Cioriia, Sr. Art director
Laura Aldea, New Business Director
Raluca Gheorghe, Group Account Director
Loredana Andrei, Sr. Strategic Planner
Claudiu Dobrita, Creative Partner