Procter&Gamble Romania comunica noua promotie Tide "Acum cu 10% mai mult" printr-o campanie tactica realizata de agentia de publicitate Leo Burnett.
Promotia se concretizeaza intr-o executie TV intitulata semnificativ "Atlasii" difuzata pe principalele posturi de televiziune: Pro Tv, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, TVR 2 si Realitatea TV.
Despre conceptul creativ al noului spot Tide povesteste Claudiu Dobrita, Copywriter in cadrul Leo Burnett:
"Acum cu 10% mai mult, gratuit. Asa suna brieful, in esenta. Pentru un spot la detergenti e destul, s-ar parea. Dar pentru ca unii dintre noi se incapataneaza sa creada ca poti si merita sa faci advertising de calitate indiferent de categoria in care se afla produsul, si pentru ca am avut alaturi un client care a crezut si crede ca abordarile creative sunt si cele care vand, am ales sa evitam cararile batatorite si sa venim cu o ilustrare neobisnuita, surprinzatoare a unui beneficiu cat se poate de simplu. In esenta, 10% mai mult a devenit in mintea noastra cantitatea care face diferenta, asa cum, de fapt, trebuie sa se intample si in mintea consumatorilor: speli mai mult. Plecand de la acest beneficiu concret, am ales sa-i dam o ilustrare cat mai creativa, exagerandu-l pana la nivelul metaforei.
Astfel, cantitatea de rufe pe care ajungi sa le speli in plus - "overload" am aflat ca-i zice pe limba clientului - impovareaza umerii unei biete statui ornamentale, unul din "atlasii" care sustin terasa unei gospodine. Trezit brusc din somnul lui de piatra, atlasul prinde viata, opintindu-se sub greutatea neobisnuita. Urmeaza douazeci de secunde de chin in care incearca zadarnic sa se opuna apasarii. Crapaturile ii brazdeaza fata care se schimonoseste intr-un rictus, iar o bucata din cot se desprinde si cade. Deasupra, gospodina tocmai a intins ultimul cearsaf dintr-o mare de rufe. E absolut spectaculos.