Scriu concepte in writely si tin evidenta proiectelor in google spreadsheets. Vorbesc pe mess mai mult decat la telefon. Am prieteni pe care nu i-am vazut de ani de zile dar despre care stiu tot. Oriunde ai fi, in Canada, Marea Britanie, Italia, Australia sau Romania un singur lucru e important: sa-ti mearga netul. Blog-urile, filmele de pe youtube, skype-ul, albumele de pe flickr si emailul iti asigura viata sociala.
Fac spoturi pentru tv dar ma uit la reclame doar pe youtube sau pe IQads. Scriu ad-uri de presa dar citesc doar reviste on-line. Ascult podcast-uri si ma gandesc la spoturi radio. Lurzer-ul sta prafuit intr-ul colt. Gasesti din ce in ce mai multe ad-uri pe net.
Intru pe digg.com sa vad ce se mai citeste in lume. Prefer pdf-urile cartilor tiparite pentru simplul motiv ca stick-ul de memorie este mai usor de carat in rucsac. Oricum, am biblioteca mea de site-uri pe http://del.icio.us/ciprian.banica, asa ca pot sa citesc ceva bun oriunde as fi. Doar sa am zapp-ul la mine.
Blog-urile, RSS-urile, wiki-urile, site-urile de social networking, IM-urile fac parte din viata noastra. Si nu ma refer aici la avatarul din Second Life.
Maria si Ion se intalnesc la discoteca dupa ce s-au placut pe myspace, iar in curand Marita o sa asculte podcast-uri in timp ce isi scoate oile pe pasunea gasita pe google earth. O epidemie de blogoree ne paste pe toti.
Web 2.0 este un imens univers in care fiecare utilizator are ceva de zis, imagini de share-uit, un produs de criticat sau o poveste de spus. Si mai ales brand-uri de iubit pe care le slaveste cum se pricepe mai bine. Comunitati din ce in ce mai mari incep sa apara, de la fanaticii care-l venereaza pe Steve Jobs, asteptand iPhone-ul in fata macbook-urilor lor, pana la mamicile de pe forumul desprecopii.com.
Grupuri imense de consumatori se strang in acelasi loc, toti vorbind despre brand-ul tau. De la medici la masini de spalat, orice primeste note si stelute, plusuri si minusuri in functie de experientele personale. Fiecare consumator conteaza.
Viata se muta pe net. Si advertisingul odata cu ea.
Comentarii
pentru o experienta noua incercati http://bustean.blogspot.com si lasati-mi id-urile voastre de mess, facem schimb de melodii si ne credem in disco :D/
...there's to many tock and no comunication...
Mai bine blogoree decat blenoragie, domnilor!
Pt. autorul articolului il asteptam cu drag, pe un forum in flacari, in mijlocul a catorva mamici cu chef de discutie !
Sarbatori fericite.